خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۲۲۲۰۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
فرمانده سپاه شهداء گفت: ایجاد تفرقه در جامعه از اهداف دشمنان است و نباید اجازه داد علف های هرزی اتحاد مسلمانان را نشانه رفته اند رشد کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در یادواره شهداء پلدشت اظهار داشت: شهدای گرانقدر به حضرت اباعبدالله الحسین (ع)اقتدا کردند و پشتوانه شهدای انقلاب نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: مکتب امام حسین (ع) راه و رسم شهدای انقلاب اسلامی بوده و اگر بخواهیم این نهضت را جدا از رسم شهدا بدانیم در حق آنها جفا کرده ایم چرا که شهدای نظام اسلامی تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) هستند.

فرمانده سپاه شهداء با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، افزود: شهدای گرانقدر نظام اسلامی، مومنانی بودند که با خداوند متعال عهد بسته و در عهدشان استوار بودند.

سردار خرّم با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه گفت: رزمندگان نظام اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفته و حدود 2 هزار کیلومتر مسافت را پیمودند تا خرمشهر که به خونین شهر تبدیل شده بود، آزاد شود.

وی دشمن شناسی، جان فشانی شهداء و لبیک به فرمان امام را از عوامل آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد و افزود: شهدای گرانقدر ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای پایداری نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی یادآور شد: امنیت امروز جامعه اسلامی حاصل ایثارگری ها و فداکاری های شهدا به عنوان انسان های متعالی و متدین است و اگر قدر این نعمت را ندانیم از دست می رود.

سردار خرم گفت: امروزه در جهان اسلام پیش بینی های امام خمینی(ره) محقق شده و قابل مشاهده و در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به سخنرانی سید حسن نصرالله در روزگذشته گفت: از دیدگاه وی گروه های افراطی شکل گرفته در منطقه خبری از ین و ایمان نداشته و در مقابل حقایق ایستاده و بویی از اسلام نبرده اند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه شیعه و سنی باهم در مقابل تکفیری ها ایستاده اند و این بیداری و شناخت دشمن از نان شب واجب تر است، گفت: باید نسبت به ترفند های دشمن آگاه سازی شود.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری همچون امام خمینی(ره) این مکتب را با صلابت و اقتدار پیش می برد و همانطوری که خداوند وعده داده پیروزی از آن ما است چون ما پشت سر ولایت مطلقه فقیه هستیم و رمز پیروزی ما نیز همین موضوع است.

ارسال نظرات