خبرهای داغ:
به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و روز جانباز، مراسم گرامیداشتی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۱۹۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ولایت مداری، قدرت ایمان و پیروی از مکتب عاشورا رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود، گفت: رزمندگان اسلام با وحدت و همدلی، ولایت مداری، ایمان و پیروی از مکتب عاشورا حماسه فتح خرمشهر را رقم زدند و لازم است که ما نیز اکنون این فرهنگ را حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده اظهار کرد: اتحاد و همدلی و همزبانی زیر پرچم ولایت تنها راه سربلندی و سرافرازی نظام اسلامی است و همگان باید به این امر توجه داشته باشند و آن را در عمل نشان دهند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، با قدرت معنویت و ایمان بود که در مقابل دنیا ایستادیم، افزود: تفکر و اندیشه معنوی بود که حماسه فتح خرمشهر را رقم زد و اکنون برای مقابله با جنگ فرهنگی نیز با کمک قدرت ایمان و معنویت افزایی در این عرصه پای کار باشیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید در جنگ نرم نسبت به ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی بی تفاوت بود، تصریح کرد: باید مجالس معنوی و مساجد را تقویت کرد تا در مقابله با جنگ نرم موفق بود.

حسن زاده با بیان اینکه همگان باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند، اظهار کرد: اتحاد، پیروی از ولایت و معنویت افزایی سه راه پیشرفت و توسعه هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، با تکیه بر قدرت ایمان و فرهنگ عاشورایی، فتح خرمشهر را رقم زدند.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی اظهار کرد: امروز تمام مقامات نظامی دنیا مات ومبهوت از این عملیات هستند و همواره یکی از مطالبات آنان،درخواست طرح عملیاتی بیت المقدس برای تدریس در دانشگاههایشان است چرا که آخرین تکنولوژی آنها را شکست داد.

بیان خاطراتی از عملیات بیت المقدس توسط مهدی آجودانزاده از رزمندگان میاندوآبی حاضر در این عملیات و تجلیل از جانبازان و رزمندگان میاندوآب در عملیات فتح خرمشهر از دیگر بخش های این مراسم بود.

ارسال نظرات