خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فتح خرمشهر، فتح ایمانی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، با تکیه بر قدرت ایمان و فرهنگ عاشورایی، فتح خرمشهر را رقم زدند.
کد خبر: ۸۵۲۲۱۹۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و روز جانباز، با بیان اینکه فتح خرمشهر، فتح ایمانی بود، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، با تکیه بر قدرت ایمان و فرهنگ عاشورایی، فتح خرمشهر را رقم زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه رزمندگان اسلام با پیروی از مکتب امامت و ولایت حماسه ای را رقم زدند که دنیا را به حیرت واداشت، افزود: دشمنان ایران اسلامی، هنوز هم در تجزیه و تحلیل عملیات آزادسازی خرمشهر ناتوان و متحیرند.

وی با اشاره به اینکه ایمان و تاسی از فرهنگ عاشورا و ولایت مداری رمز موفقیت ما در عملیات فتح خرمشهر بود،گفت: امروز تمام مقامات نظامی دنیا مات ومبهوت از این عملیات هستند و همواره یکی از مطالبات آنان،درخواست طرح عملیاتی بیت المقدس برای تدریس در دانشگاههایشان است چرا که آخرین تکنولوژی آنها را شکست داد.

مولودی به موضوع اقتصاد و لزوم توجه به توانمندی های داخلی نیز اشاره و تصریح کرد: امروز هم باید خرمشهرهای اقتصادی را با تکیه بر گفتمان ولایت، تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی فتح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باور داشتن به قدرت داخلی، لازمه رهایی از مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: باید به داشته های خود و توانمندی های خود ایمان داشته باشیم و آن را در عمل نیز نشان دهیم تا بتوانیم خرمشهرهای اقتصادی را هم فتح کنیم.

ارسال نظرات