ملت ایران اجازه نمی دهد که دشمنان به اسم مقابله با ساخت بمب هسته ای بخواهند ما راتضییع کرده و با زور و تهدید و ارعاب با ما سخن بگویند.
کد خبر: ۸۵۲۲۱۷۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: زیر بارظلم نرفتن از بحث های مبنایی و اساسی در انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب است که در وصیت امام خمینی (ره) هم بر آن تأکید شده است.

وی افزود: مردم ما در برابر هر کشوری که درصدد ظلم و بی عدالتی و زیاده خواهی باشد ایستاده و بر دهان او می کوبند.

اصلانی با بیان اینکه با رهبری امام خمینی (ره) و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری مردم ما هیچ وقت در برابر ظلم استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایت کار کوتاه نخواهند آمد تصریح کرد: ملت ایران هرگز اجازه نمی دهند عزت و سربلندی و استقلال آنها دستخوش بازیهای کودکانه شده و یا با بی مبالاتی، مسامحه کاری و غفلت ذره ای از حقوق آنها نادیده گرفته شود.

مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه در آستانه رحلت بنیانگذار بزرگ جمهوری اسلامی ایران هستیم خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) معجزه قرن بودند و هرچه که ما امروز داریم از رهبری ایشان و مقام معظم رهبری داریم.

وی افزود: روح استکبار ستیزی که از ویژگی های ذاتی اسلام ناب محمدی (ص) است از آموزه های مورد تأکید امام خمینی (ره) است که برای ما به ودیعه گذاشته اند و مردم هم چنان پایبند این اصول هستند و تا آخر خواهند بود.

اصلانی تصریح کرد: ملت ایران اجازه نمی دهد که امروز آمریکایی ها که سردمدار حمایت از تروریسم و ریختن بمب های خوشه ای بر سر مردم هستند به اسم مقابله با ساخت بمب هسته ای بخواهند ما راتضییع کرده و با زور و تهدید و ارعاب با ما سخن بگویند.

مسئول بسیج جامعه زنان در خاتمه با بیان اینکه ما این روحیه را از امام خمینی (ره) داریم و همیشه پای این اصول خواهیم بود اظهار داشت: در آستانه بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بار دیگر با ایشان تجدید بیعت کرده و عهد و پیمان می بندیم که هم چنان پای آرمان ها و اصول انقلاب در میدان مبارزه با استکبار جهانی ایستادگی خواهیم کرد.


ارسال نظرات