یک استاد دانشگاه در گفتگو با بسیج؛
باید بگویم مسوولین در وزارت ارشاد به روزمرگی دچار شده اند و فقط می خواهند برای دولت رای جمع کنند و شعارهای دولت را حق یا ناحق، اجرایی نمایند.
کد خبر: ۸۵۲۲۱۲۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

 رضا طالبی استاد دانشگاه و مسوول بسیج اساتید مرکز آذربایجان غربی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در رابطه وصیت حضرت امام (رحمة الله) خطاب به وزارت ارشاد، گفت: سیاست گذاری های وزارت ارشاد در حد ضعیفی است و من تا حالا ندیدم که این وزارتخانه مثلا یک اتاق فکر با حضور علما و اندیشمندان تشکیل داده باشد.

وی در ادامه اضافه کرد:  وزارت ارشاد با وزارتخانه های دیگر فرق می کند و حتما باید یک سیاست گذاری دقیقی در آن صورت گیرد، من نمی دانم شخص آقای وزیر دنبال یک چنین چیزی هست یا خیر ولی ما که تا به امروز در این باره چیزی نشنیده ایم که مثلا اندیشمندان بیایند در دانشگاه ها و جاهای دیگر بخواهند فرهنگ را پشتیبانی کنند.

 این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: باید بگویم مسوولین در وزارت ارشاد به روزمرگی دچار شده اند و فقط می خواهند برای دولت رای جمع کنند و شعارهای دولت را حق یا ناحق، اجرایی نمایند.

طالبی در انتها اظهار داشت: وزارت ارشاد کاملا تبدیل به یک ارگان دولتی شده و در واقع به عنوان یک ستاد انتخاباتی کار می کند.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج امام خمینی (رحمت الله) در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به وزارت ارشاد می فرماید: وصیت اینجانب به وزارت ارشاد در همه اعصار خصوصاً عصر حاضر که ویژگی خاصی دارد، آن است که برای تبلیغ حق مقابل باطل و ارائه چهره حقیقی جمهوری اسلامی کوشش کنند.

 

ارسال نظرات