معاون استاندار تهران در دیدار با فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان:

پاسداران ، حافظان و مدافعان ارزش ها و آرمان های والای نظام هستند

خبرگزاری بسیج: پاسداران عزیز و سرافراز ، حافظان و مدافعان حقیقی ارزش های اسلام و آرمان های والای نظام هستند.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۴۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرنگاراستان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم علیه السلام و همچنین سپاه ناحیه روح الله (ره) باقرشهر در نشست صمیمانه ای که با فرماندهان و کارکنان این مجموعه داشت ضمن تبریک روز پاسدار و با اشاره به کلام گهربار امام رضوان الله تعالی علیه که فرمودند "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسیج وظیفه و رسالت سنگینی در راستای حفاظت و صیانت از کیان و مرز و بوم نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین مراقبت از مطالبات و خواسته های به حق ملت  دارند.

جمالی پور امنیت و آرامش حاکم در کشور را مرهون فداکاری و بیداری پاسداران و جانبازان سرافراز دانست و تصریح نمود: بحمدلله علیرغم اینکه در پیرامون کشور جنگ و خون ریزی حاکم است به برکت حضور پاسداران و نیروهای نظامی که با اخوت و برادری مقابل دشمنان ایستاده اند امنیت و آرامش در کشور بزرگ ایران برقرار است و دشمن نتوانسته است باورهای ملت را نسبت به انقلاب و ارزش های نظام تضعیف کند.

وی افزود: اگر این نظام مقدس در مقابل سیل حوادث و جریان سازی های پس از انقلاب پیروز و سربلند بیرون آمده است به برکت خون شهدا ، بیداری پاسداران عزیز و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری است .

 معاون استاندار تهران گفت: ارتباط و تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی و سپاه پاسداران در حوزه شهرستان برقرار است که امیدوارم این تعامل در همه زمینه های کاری و در تمام ایام سال تداوم داشته باشد. فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به تقارن میمون و مبارک ماه خرداد و ماه شعبان افزود: ماه خرداد که تمام حوادث و اتفاقات نظام جمهوری اسلامی در آن نهفته است و ماه شعبان که ماه رسول خداست به دلیل وجود اعیاد زیاد و مبارک آن عظمت و ویژگی خاصی را برای ایرانیان و شیعیان متصور کرده است که باید به حق این دو ماه را گرامی بداریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پایان با اشاره به رسالت سپاه پاسداران و همچنین تمامی دستگاه های اجرایی در ایام ارتحال امام عظیم الشان نسبت پذیرایی از زائران و میهمانان آن امام همام اظهار داشت: امسال نیز مانند سال های گذشته تمام عوامل اجرایی شهرستان نسبت به پذیرایی و میزبانی از زوار محترم حضرت امام کوشا و فعال خواهند بود تا تمام اسباب امنیت، آرامش و آسایش آنها به نحو مطلوبی فراهم شود.

در ادامه این نشست صمیمانه "سعید بیات" معاون انتظامی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان ری با اشاره به فرمایش والای امام خمینی (ره) که فرمود " ایکاش منهم یک پاسدار بودم" عظمت و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را به برکت حضور پاسداران عزیز دانست و اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی کشور به مقامی دست پیدا کرده است که رهبر فرزانه انقلاب صراحتا می فرماید ما از مظلوم در هر کجای این عالم باشد دفاع می کنیم .

وی با بیان اینکه امروزه چشم امید مظلومین جهان به کشور ایران است افزود: ملت ایران از همه مردم مظلومی که مورد ظلم و جنایت آمریکا و ایادی آن واقع شده اند حمایت خواهد نمود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار