معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: ارائه خدمات به همه ایثارگران در دستور کار دفاتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۲۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی در آیین افتتاح دفتر حمایت حقوقی و قضایی از بسیجیان و ایثارگران ویژه بانوان در سمنان که با حضور معاونان دادگستری، قضات و وکلا و حقوقدانان بسیجی در سالن جلسات دادگستری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت و پایداری اظهار داشت: فتح خرمشهر در سال 61 با فتح الفتوح رزمندگان اسلام مایه شادمانی قلب امام خمینی(ره) شد و در تاریخ دفاع مقدس به عنوان یکی از ماندگارترین فتوحات رزمندگان جاودانه خواهد ماند.

وی در ادامه با اشاره به شکل گیری دفتر حمایت قضایی و حقوقی از بسیجیان و ایثارگران در سال 65 افزود: هسته اولیه دفتر حمایت قضایی از ایثارگران به همت مدیران بسیجی دستگاه قضایی تحولی جدی ایجاد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بیان کرد: حفظ عزت و کرامت و تسریع در امر رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ایثارگران از جمله اهداف پایه گذاری دفتر حمایت حقوقی و فضایی از این یادگاران دوران دفاع مقدس است.

سلامی با بیان اینکه بسیج حقوقدانان یک برکت است، عنوان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان محور انسجام حقوقدانان بسیجی در استان سمنان شده است و باید این نقش را قوی تر و منسجم تر از گذشته اجرایی کند و باید محور هماهنگی بیشتر با دستگاه قضایی استان باشد و انسجام ارزشی بین دستگاه های قضایی مرتبط به وجود آورد.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به جامعه ایثارگران نوعی حسنه محسوب می شود، اظهار داشت: باید اطلاع رسانی گسترده در سطح استان انجام شود و دفاتر حمایت باید ارائه خدمات به همه ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهند.


حمایت حقوقی و قضایی مصداقی تکریم و ادای دین به جامعه ایثارگران است

دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان نیز افتتاح واحد خواهران دفتر حمایت حقوقی و قضایی از بسیجیان و ایثارگران را در شهرستان سمنان در ایام مبارک و اعیاد شعبانیه به فال نیک گرفت.

حیدر آسیابی گفت: ایثارگران همانا شهیدان زنده جامعه ما محسوب می شوند؛ بنابراین باید نسبت به تکریم و ادای دین به این قشر نیز اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران را مصداقی از تکریم و احترام و ادای دین به این قشر خدوم و ایثارگر عنوان کرد و افزود: افتتاح مجموعه خواهران دفتر حمایت حقوقی و قضایی در سمنان گامی مؤثر در راستای ارائه خدمات به ایثارگران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها