خبرهای داغ:
به مناسب فرا رسيدن ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار اردوي خانواد گي پايوران ناحيه اسفراين برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۸۸۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، اين اردو در محل روستاي سرسبز شور اسفراين و با حضور پايوران و خانواده هاي آنان برگزار شد و شامل برنامه هاي متنوع فرهنگي مسابقه و مداحي و اهدا جوائز بود.

****

به مناسبت فرارسيدن سوم خرداد روز آزاد سازي خرمشهر غبار روبي مزار شهدا اسفراين انجام شد

اين مراسم با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولين برگزار گرديد.

****
كوهپيمايي بسيجيان ناحيه اسفراين به مناسبت سوم خرداد

در اين مراسم كه با حضور تعداد كثيري از بسيجيان انجام گرفت شركت كنندگان مسير مجتمع فرهنگي بسيج تا مزار شهداي گمنام در تپه نور شهدا را پياد پيمودند تا با آرمانهاي شهداي گرانقدر براي حفظ دستاوردهاي انقلاب پيمان ببندند.

شايان ذكر است اين مراسم به همت تربيت بدني سپاه ناحيه اسفراين برگزار گرديد.

****

به مناسبت گراميداشت ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار و سالروز آزادسازي خرمشهر پايوران ناحيه اسفراين با نماينده ولي فقيه در شهرستان اسفراين ديدار كردند

در اين مراسم جناب سرهنگ معين فرمانده ناحيه اسفراين ضمن تشكر از امام جمعه شهرستان كه در تمامي مراسمات حامي سپاه و پاسداران هستند ضمن تبريك ايام به تشريح عمليات بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام محمديان امام جمعه شهرستان با تبريك اين ايام سپاه را نور چشم نظام دانست و به بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس پرداخت

****
جشن ميلاد امام حسين و روز پاسدار در ناحيه اسفراين

به مناسبت گراميداشت ميلاد امام حسين(ع)و روز پاسدار جشن ميلاد با شكوهي در ناحيه اسفراين برگزار شد

در اين مراسم حجت الاسلام، غلامي مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه اسفراين ضمن تبريك اين ايام به بيان فضائل امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) پرداخت و پاسداران را ادامه دهندگان راه اين بزرگواران دانست.

در ادامه مراسم با مولودي خواني مداحان به پايان رسيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها