فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: فتح خرمشهر بزرگ‌ترین پیروزی سیاسی نظامی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بود .
کد خبر: ۸۵۲۱۷۹۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج; سرهنگ اردشیر اکبری- فرمانده سپاه ناحیه دهلران- در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس به ویژه در آزادسازی خرمشهر مردم ایران اسلامی با تبعیت از امام خمینی (ره) برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی به پا خواستند .

وی افزود: اتفاقاتی که در طی آزادسازی خرمشهر رخ داد با محاسبات نظامی قابل درک نیست، چرا که این اتفاقات با استعانت از ایمان، بصیرت و ولایت‌مداری پیروزی ایرانیان را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رقم زد .

فرمانده سپاه ناحیه ی دهلران ادامه داد: حماسه خرمشهر نه تنها از یاد نرفتنی است، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است، آزادسازی خرمشهر در عملیات شگفت‌انگیز بیت‌المقدس، از قدرتی حکایت داشت که همت و قدرت ایمان رزمندگان اسلام آن را پدید آورد .

وی افزود: رژیم بعث عراق به نیابت از استکبار جهانی آمده بود تا در خرمشهر بماند ولی رزمندگان اسلام بانام علی ابن ابیطالب(ع) و با سلاح ایمان و فرهنگ غنی ایثار و شهادت که از امام حسین (ع) درس گرفته بودند، دژ مستحکم دشمن را در هم کوبیدند و با نثار خون شهیدان خرمشهر آزاد شد و همه معادلات دشمنان بر هم‌ریخت .

سرهنگ اکبری به توطئه‌های دشمنان بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه با پشتیبانی مردم این توطئه‌ها را خنثی کرد و دراینکار بسیار درخشید .

وی با اشاره به نقش سپاه در جامعه ابراز کرد: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برقراری امنیت و خنثی کردن فتنه دشمنان است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار