عده ای نرمش قهرمانانه را با سازش خفت بار اشتباه گرفتند

کد خبر: ۸۵۲۱۷۳۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: یکی از مسائلی که امام خمینی (ره) با جدیت بر آن تاکید داشتند جریان استکبار ستیزی بود که ماهیت انقلاب اسلامی را نمی توان بدون این واژه معنا کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در بیشتر صحبتهایشان از همان شروع انقلاب تا زمانی که در قید حیات بودند این موضوع را به صورت جدی پیگیری کرده و تأکید داشتند که این موضوع مورد غفلت واقع نشود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه جریان استکبارستیزی در دیپلماسی خارجی ما تنها چیزی بود که با وجود فراز و نشیب های متعدد مورد غفلت واقع نشده بود تصریح کرد: متاسفانه در یکی دو سال گذشته ادبیات استکبارستیزی از ادبیات دیپلماسی ما خارج شد و عده ای نرمش قهرمانانه را با موضوع سازش خفت بار اشتباه گرفتند.

پژمان فر خاطرنشان کرد: امروز تن دادن به هر نوع سازش و پذیرفتن هر شرطی که عزت و اقتدار و تمامیت ارضی نظام ما را به بهانه رسیدن به توافق زیر سوال ببرد پذیرفتنی نیست.

وی گفت: امیدواریم ایام رحلت امام خمینی (ره) یادآوری باشد برای افرادی که بنا را بر عبور از ارزشها گذاشته اند و بدانند که ملت ما سر سوزنی از این ارزش ها عقب نشینی نخواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم خراسان در خاتمه اظهار داشت: قطعا مسئولین باید به وصایای امام خمینی (ره) و رهنمود های مقام معظم رهبری در عرصه سیاست خارجی توجه کنند و نباید با بی تفاوتی از کنار این موضوع عبور کرد.


ارسال نظرات