خبرهای داغ:
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با بسیج:

تیم مذاکره کننده پذیرفته است که پروتکل الحاقی را باید به تصویب مجلس برسد

بحث های زیادی در جلسه، از جمله بازدید از مراکز نظامی مطرح شد،اما قرار بر این شد که مجلس بیشتر در مسئله هسته ای ورود پیدا کند و گزارشات بیشتری به نمایندگان ارائه گردد.
کد خبر: ۸۵۲۱۷۲۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷

دکتر کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با خبرگزاری بسیج در خصوص نشست مشترک اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای با نمایندگان ملت اذعان کرد: بحث های زیادی در جلسه، از جمله بازدید از مراکز نظامی مطرح شد،اما قرار بر این شد که مجلس بیشتر در مسئله هسته ای ورود پیدا کند و گزارشات بیشتری به نمایندگان ارائه گردد.

وی تاکید کرد: ما در مذاکرات خیلی عقب نشینی کردیم،هر بر روی نطنر،هم فردو و هم آب سنگین اراک و هم در بحث بازرسی ها،تیم مذاکره کننده پذیرفته است که پروتکل الحاقی را مجلس باید تصویب کند و به تیم مذاکره کننده تاکید شده که این را در مذاکرات لحاظ بکنند.

مقام معظم رهبری به هر حال خطوطی را مشخص می کنند که متاسفانه گاهی از این خطوط عبور می کنند و مجلس باید مانند سنای آمریکا در بحث هسته ای ورود کند،الان طرحی در کمیسیون امنیت ملی مطرح است که بتوانیم تمامی توافقات را با نظر مجلس به سرانجام برسانیم .

بالاخره نمایندگان آزاد ترند و می توانند حرف خودشان را بزنند و خطوطی را که رهبری مشخص می کنند را پر رنگ تر می بینند،اینها به نفع نظام و تیم مذاکره کننده است.

تیم مذاکره کننده تمایل زیادی ندارند که با مجلس وارد مذاکره بشوند و مجلس با یک مصوبه می تواند این بحث را خاتمه بدهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها