فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: امروز شهید از جبهه برای تدفین به دانشگاه آورده نمی شود بلکه شهدای نظام از دانشگاه به جامعه بشری معرفی می شوند.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۵۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در مراسم افتتاحیه یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع)، سلطان عشق، حضرت ابوالفضل العباس ساقی عشق و حضرت زین العابدین راوی عشق اظهار داشت: شهدا همواره شمع محفل بوده و همه باید پروانه وار در دنیا و آخرت با شهدا باشیم تا شرمنده نشویم.

وی با اشاره به پیام سوم خرداد گفت: در سوم خرداد ملت ایران در سال 61 کاری همانند روزی که پیامبر گرامی اسلام همه بت ها را شکسته و به تعظیم واد داشت انجام داد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: در چنین روزی همه منافقین، کفار،صدام بعثی ها، شرقی های و غربی های ظالم در مقابل رزمندگان و پیام الهی امام عظیم الشان،شهدا و رزمندگان سر تعظیم فرو آوردند.

سردار خرّم با بیان اینکه استراتژیست های هنوز هم نمی توانند این عملیات را تجزیه و تحلیل کنند، افزود: هر ملتی اگر بخواهد در تاریخ بر کشور،ملت و توانمندی خود ببالد باید اقتدار و عظمت خود را زنده نگه دارد.

وی تصریح کرد: عزت و غرور ملی مردم ایران در سایه اعتقاد الهی و اراده های فولاین جوانان کشور به دست آمده است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آزاد سازی خرمشهر فتح المبین بود و برای تاریخ بشریت تاریخ ساز شد و برای همیشه تاریخ خواهد ماند.

سردار خرّم افزود: امروز نظام اسلامی درگیر جنگ و نا امنی نیست اما آمادگی کامل داریم این پیام را به همه نسل های کشور و دنیا اعلام کنیم که اگر می خواهیم سرافراز و سربلند بوده و در مقابل شهدا شرمنده نباشیم باید مقاومت دیروز رزمندگان را امروز و فردا داشته باشیم تا اقتدار ملی نیز کسب شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ تمدن های غرب با اسلام درون تمدنی شده و جنگ های فرق و مذاهب و قومیت ها توطئه صهیونیستی است که به سر دمداری انسان های کج فهم و بد فهم در داخل سرزمین های اسلامی به راه انداخته شده است، افزود: باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در چهارشنبه هفته گذشته گفت: از دیدگاه حضرت آقا این دشمن وقیح و پرور که نتوانسته در جنگ با نظام اسلامی پیروز شود، امروز در میدان دیپلماتیک دنبال این است که نظام اسلامی در برابر ارزش ها عقب نشینی کند.

سردار خرّم گفت: آرزوی بازدید از مراکز هسته ای و غیر نظامی کشور در دل غربی ها خواهد ماند چرا که رزمندگان و نسل های سال 60 بسیجیان داوطلب و امت بزرگ اسلامی در مقابل دشمن ایستاده اند.

وی با بیان اینکه سازش و تسلیم را نپذیرفته و مبارزه می کنیم، افزود:سربلندی نظام اسلامی در راستای فرهنگ شهدا به دست آمده است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: شهدایی همچون شهید شهریاری و علیمحمدی به خاطر درخشندگی علمی از سوی دشمنان به شهادت رسیدند.

سردار خرّم تصریح کرد: انتظار داریم دانشجویان برای مدرک درس نخوانند بلکه با تبعیت از شهدایی همچون آبشناسان،امینی ها، مهدی باکری، علم الهدی و صیاد شیرازی ها برای هدف های بالایی که نظام اسلامی به خاطر فداکاری آنها سربلند شده است، تحصیل کنند.

وی با اشاره به جنایت های رژیم آل سعود در یمن گفت: ما مرگ را به سران کشورهایی نثار می کنیم که جیره خوار و ریزه خوار آمریکایی ها هستند.


ارسال نظرات