خبرهای داغ:
همزمان با سوم شعبان جشن ميلاد ثارالله(ع) و بزرگداشت روز پاسدار و اعياد شعبانيه با حضورفرمانده سپاه و مسئول نمايندگي ولي فقيه و كليه پايوران و كاركنان سپاه خوي در حسينيه امام خميني(ع) سپاه اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۵۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي؛ امام جمعه شهرستان سلماس ضمن تبريك به تمامي سبزپوشان شهرستان خوي گفت: قدم برداشتن در راه خدا با خلوص نيت ارج و ارزش بالاتري دارد.

جچت الاسلام سيد محمد موسوي خاطر نشان كرد: امام حسین(ع) خداباور و بنده مخلص خدا بود و یک پاسدار نیز باید این چنین بوده و مانند امام خود اعتقاد به اسلام عزیز و مبانی آن داشته باشد .

وي ادامه داد: سید و سالار شهیدان دنیاگرا و دنیاپرست نبود و اسکتبارستیزی از بارزترین وجوه امام حسین(ع) است که این نکته از مهمترین شاخصه‌های پاسداری است.

حجت الاسلام موسوي با اشاره تحريم ها و تهديدهاي دشمنان در هر زمان بر عليه ايران و مسلمين اظهار داشت: دشمنان ما در آن زمان تمامی تحریم ها را علیه امام حسین (ع) انجام دادند، هم تحریم سیاسی و هم تحریم اقتصادی. اما امام حسین (ع) مقابل دشمن ایستاد و شعار آزادی سرداد و فرمود: مرگ بهتر از سازش با دشمنان است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي نيز در ابدا ضمن خيرمقدم گويي و تبريك روز پاسدار، سپاه را مولود مبارک انقلاب اسلامی عنوان كرد که از همان اول پا در رکاب ولایت بوده است و به فضل خدای بزرگتا آخر هم خواهد بود.

حجت الاسلام محمد رستمي با تقدير و تشكر از فعاليت هاي شبانه روزي پاسداران در پيشبرد ماموريتهاي محوله گفت: سپاه در هر عرصه ای که نیاز انقلاب اسلامی بوده است همچون کار و سازندگی وارد عمل شده است .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت امام حسین (ع) دارای پیام است. پیام این بزرگوار این است که آزاده باشید و دلیلی که پاسداران و بسیجیان در مقابل این همه سختی ها و فشارها ایستاده اند همین است.

ارسال نظرات