خبرهای داغ:

گراميداشت روز پاسدار در گردان رزمي شهيد بهرامي سپاه نقده

مراسم بزرگداشت روز پاسدار در گردان شهيد بهرامي سپاه نقده برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۵۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ولادت ابا عبدالله الحسين و وروز پاسدار با حضور پاسداران و بسيجيان گردان رزمي شهيد بهرامي سپاه نقده برگزار گرديد.

مراسم بزرگداشت سالروز ميلاد مسعود حضرت اباعبدالله الحسن (ع)وروز پاسدار همت دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه نقده در گردان ويژه شهيد بهرامي برگزار شده بود. در اين مراسم امام جمعه شهر محمديار پاسدار و پاسداران، آن کسانى هستند که در حساسترين لحظات تاريخ از ميان خلق برمى خيزند و همچون دژى مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسيدن به حق و حقيقت و حفظ آن گام برمى دارند. در تاريخ تمدن بشرى کم بوده اند آدميانى که براى بر افراشته داشتن چراغ حق و ترويج اخلاق کريمه، تمامى هستى و آمال خود را بر سر هدف خويش بگذارند. کمربستن براى احياى حقيقت خواهى، همتى جانانه مى طلبد که تنها از مردانى چون حسين(ع) برمى آيد که آزادگى و شور حقيقت جوئى اش چنان حماسه اى آفريد که تا زمان، زمان است نامش جاودان و موجب احترام انسانهاى حق طلب است و خواهد بود.

حجه الاسلام منيري در ادامه افزودند:بی شک رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی در دوران ارزشمند دفاع مقدس، در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران فراموش شدنی نیست و تلاش و پیشرفت مستمر امروز آنان نیز در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و نظامی که موجب آسایش و امنیت پایدار میهن عزیز اسلامیان شده، شایسته تقدیر و تجلیل است.

ارسال نظرات