مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ در جمع مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت برنامه های ابلاغی بسیج را تشریح کردند .
کد خبر: ۸۵۲۱۶۵۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام امامی با بیان این نکته که مدیران عقیدتی و نظارت می بایست از هر حیث خود نمونه عملی در کارها باشند ، توجه به اهداف برنامه ای را در اجرای موثر حجم ابلاغی در سال 94 مهم قلمداد نمودند.

امامی گفت: با توکل به خداوند متعال نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین دژ با همت مسئولین امر در خصوص انتصاب روحانیون به سمت مدیران عقیدتی و نظارت در حوزه های مقاومت شاهد رشد و بالندگی در پیشبرد برنامه هاست.

وی در بخش دیگری از بیانات خود از اعظه روحانیون خواستار توجه عمیق به مبانی دینی و فرهنگی شده از آنان خواستند با تعمیق معنویت و بالا بردن روحیه اعتقادی مشارکت مردمی را در تمامی امورات مهم بدانند.

حجت الاسلام امامی وجود ماهواره ها را در فرهنگ سازی کاذب برای خانوادها و آگاهی دهی در این خصوص را مساله ای مهم برشمردند و خواستار ارائه راهکارهای مناسب و علمی و عملی در این خصوص شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین دژ از مسئولین و متولیان امر بسیج خواستار توجه عمیق در تمامی جهات شده خاطر نشان کرد:حضرت امام خمینی (ره) در فرازهای بسیار مهمی در خصوص توجه به بسیج می فرمایند مسئولین نباید از بسیجیان غافل بمانند چرا که این غفلت آنان موجب خواهد شد در آتش عذاب الهی بمانند ، لذا مسئولین امر در این زمینه ها با دقت و ظرافت خاصی تمام جهات را سنجیده و با برنامه حرکت کنند و از برنامه های مقطعی و احساسی زود گذر گه نتیجه ای جز اتلاف وقت ندارند پرهیز نمایند .

ارسال نظرات