همزمان با شروع ماه شعبان ، مراسم ویژه ای به همین مناسبت در این لشکر به مناسبت ولادت باسعادت سومین اختر تابناک امامت حضرت اباعبدا...الحسین (ع) علمدار کربلا حضرت ابو الفضل العباس (ع) و پیغام رسان نینوا حضرت امام سجاد (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۴۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این مراسم که با عنوان گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز برگزار گردید با سخنرانی حجت السلام فضل ا... میرزایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 3 حمزه (ع)و اجرای گروه رزم نوازان لشکر ادامه یافت.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به جایگاه و ارزش ماه شعبان و وجود اعیاد مبارک در این ماه، نام گذاری روز میلاد امام حسین(ع) به نام روز پاسدار، باید مایه مباهات وافتخار پاسداران باشد چرا که نامگذاری روز میلاد امام حسین(ع) به نام روز پاسدار هم مایه افتخار است و هم مسئولیت پاسداران انقلاب اسلامی را سنگین تر می کند و پاسداران باید با تاسی و الهام گیری از حرکت اباعبد ا... الحسین (ع) از عاشورا و حماسه حسین (ع) درس عبرت بگیرند.

وی در ادامه به وفاداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) نسبت ولایت و اطاعت پذیری محض از مولای خویش اشاره و بصیرت علمدار کربلا در این حماسه بزرگ راهگشا و بی مانند توصیف نمود.

ارسال نظرات