فراخوان یادواره ملی «طلوع خرداد» تا ۱۰ خرداد تمدید شد/ تمدید بخش ادبی تا پانزدهم
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر کل سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» از تمدید فراخوان یادواره ملی «طلوع خرداد» تا ۱۰ خرداد در تمام بخشهای یادواره و تا ۱۵ خرداد در بخش ادبی شامل شعر و داستان و کتاب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۹۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج،محمدحسین اسماعیلی اظهار داشت: شورای سیاستگذاری این یادواره ملی به دلیل استقبال اهالی فرهنگ و هنر از اقصی نقاط کشورمان، تصمیم گرفت تا فراخوان یادواره را تا روز یکشنبه دهم خرداد ۹۴ تمدید کند.

وی ادامه داد: شاعران و نویسندگان زیادی نیز تقاضای مهلت بیشتری برای ارسال آثار ارزنده خود داشتند که به همین دلیل، مهلت فراخوان بخش ادبی یادواره ملی «طلوع خرداد» تا پایان روز ۱۵ خرداد ۹۴ تمدید شد.

گفتنی است، محورهای اصلی سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» آراء و اندیشه های امام خمینی(ره) ؛ انقلاب اسلامی در آیینه فرهنگ و ادب و هنر؛ نقش حماسه عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی؛ نقش زنان در قیام ۱۵ خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی؛ توجه ویژه به جایگاه قیام ۱۵ خرداد در شکل گیری انقلاب اسلامی؛ نقش مردم ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت در قیام ۱۵ خرداد و انقلاب اسلامی؛ نقش مرجعیت و روحانیت در قیام ۱۵ خرداد و شخصیت های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی است.

بخش هنرهای تجسمی سومین یادواره ملی فرهنگی، هنری «طلوع خرداد» از ۱۵ تا ۲۵ خرداد ۹۴ در شش رشته نقاشی، خوشنویسی، گرافیک شامل دو رشته پوستر و تصویرسازی، نقاشی خط و نگارگری در شهرستان پاکدشت؛ بخش داستان، شعر، کتاب و پایان نامه در شهرستان قرچک؛ بخش فیلم و عکس در شهرستان پیشوا و بخش تئاتر و موسیقی در شهرستان ورامین برگزار می شود.

ثبت‌ نام تمام آثار در بخش‌های مختلف، به ‌همراه یک قطعه عکس ۴*۳ و کارنامه فرهنگی هنری صاحب اثر از طریق سایت www.tolooekhordad.ir انجام می‌شود که گزینش و انتخاب آثار تا ۱۵ خردادماه ۹۴ خواهد بود و اعلام آثار راه یافته به یادواره، از ۱۶ خردادماه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانند با شماره‌های ۰۲۱۳۶۲۵۶۰۲۸-۰۲۱۳۶۲۵۶۰۳۵-۰۲۱۳۶۲۵۶۰۴۱-۰۲۱۳۶۲۵۶۰۸۸-۰۲۱۳۶۲۵۲۰۲۲ دبیرخانه مرکزی یادواره ملی «طلوع خرداد» واقع در شهرستان ورامین تماس بگیرند.

منبع: کمیته اطلاع رسانی یادواره ملی طلوع خرداد


ارسال نظرات