مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خشوع را سرلوحه کار همه سپاهیان دانست و خدمت در این سازمان را توفیقی الهی خواند.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۲۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، در سخنرانی خود که در سالن اجتماعات سپاه شهرستان کامیاران به مناسبت روز پاسدار برگزار می شد با تقدیر از پاسداران، خشوع را سرلوحه کار همه سپاهیان دانست و خدمت در این سازمان را توفیقی الهی خواند.

حجت الاسلام باباشاهی با تبریک میلاد حضرت امام حسین(ع) وحضرت ابوالفضل العباس(ع)، افزود: در سالروز فتح خرمشهر و پیروزی لشکریان اسلام بر لشکر کفر و عناد، خداوند برکات خودرا به سپاه اسلام ارزانی داشت و سپاهیان شکر گذار این افزونی نعمت شدند که روزی افزون تر گردد.

وی با اشاره به روز پاسدار عنوان داشت: نگین انگشتری این ایام، میلادحسین(ع) است که به نام روز پاسدار نامگذاری شده است؛ آنچه که این امام همام برای آن جانش را تقدیم داشت و همه چیز خود را فدا کرد و همه را در کف اخلاص نهاد، پاسداری از دین خدا و آیین جدش رسول الله(ص) بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: امام حسین(ع) به ما درس ایستادگی، فداکاری و ایثار و از همه مهم تر تکلیف به وظیفه دادند، ایشان با کردار خود آموختند که زندگی دنیوی4 روز بیشتر نیست اما وقتی حس کردیم که باید در راه خدا جهاد کنیم باید بپاخاست و قیام کرد.

باباشاهی افزود: حسین(ع) آموخت که هر وقت برای نجات اسلام لازم باشد باید خون داده شود. ایشان در مقابل افرادی که به وی می گفتند به کوفه نرود همین جمله را تکرار نمودند و حرکتی بزرگ را شروع کرد که دین خدا را اصلاح نماید.

وی افزود: بر اساس این منطق در اوایل انقلاب اسلامی امام(ره) فرمود، پاسداران نیز باید پا جای یاران حسین(ع) بگذارند و پاسدار واقعی اسلام باشند؛ باید احساس تکلیف همیشه همراه پاسداران باشد و این گونه شد که سپاه تشکیل یافت و به فرموده امام روز میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار نامیده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در پایان بر پشتیبانی از گروه مذاکره کننده هسته ایی ایران تاکید کرد و اظهار داشت: تا هر جا که گروه مذاکره کننده بر فرمان مقام معظم رهبری باشد و راهنمائی های ایشان را به کار ببندند ما از آنها پشتیبانی می کنیم و البته این را نیز باید بیان کرد که به قول جانشین فرمانده سپاه، اگر هر جا توان مقاومت گروه مذاکره کننده در برابر تهدیدات استکبار کافی نبود ما بااین تهدیدات مقابله می کنیم و این توان مقابله را از خون شهیدان برگرفته ایم.

ارسال نظرات