خبرهای داغ:
معاون دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان اعلام کرده که انصارالله یمن اکنون «حزب‌الله» دوم در خاورمیانه است و توانایی شکست عربستان را دارد.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۹۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، «علامه سید شفقت حسین شیرازی» معاون دبیر کل حزب وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی در تجمع علما و طلاب مدرسه علمیه «رسول اعظم(ص)» در قم اظهار داشت: طلاب و علما شکل‌دهنده آینده پاکستان هستند و امیدهای این کشور به آن‌ها وابسته است بنابراین، شماها باید به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی متصل باشید و نظام جمهوری اسلامی را نظام یک ملت تصور نکنید زیرا این نظام یک نهضت جهانی است و باید جزئی از این نهضت باشید.

معاون دبیر کل حزب وحدت مسلمین پاکستان با توجه به حملات وحشیانه عربستان در یمن نیز گفت: اگر عربستان حملات خود در یمن را متوقف نکرد، احتمال زیادی وجود دارد که الحوثی‌ها در چند روز آینده در داخل این کشور عملیات انجام دهند.

وی اظهار داشت: انصار الله یمن در حال حاضر قدرتی قوی مانند حزب الله در منطقه است و توانایی شکست هرگونه حمله‌ از سوی عربستان را دارد.

معاون دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان گفت: نظام عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، کشتار و قتل‌عام بنا شده است.

علامه سید شفقت حسین شیرازی معاون دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان چندی پیش نیز اعلام کرده بود که عربستان مانند رژیم صهیونیستی قتل‌‌عام کودکان و زنان را آغاز کرده و تجاوز این کشور به یمن توسعه‌طلبانه است.

معاون دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان ضمن محکوم کردن عملیات نظامی عربستان و متحدینش در یمن، اظهار داشت: عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی مانند هم هستند، زیرا این دو نظام برپایه خشونت، کشتار و قتل‌عام بنا شده است.

وی افزود: عربستان و رژیم صهیونیستی برای بقای خود موفق به جلب پشتیبانی غرب و آمریکا شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها