نخستین همایش تخصصی از سری برنامه های ویژه کنگره بین المللی امام شافعی(رض) تحت عنوان"شمیم شافع" با حضور علما، اساتید و صاحبنظران و دوستداران و پیروان آن حضرت در سنندج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۶۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام رحیم جعفری در جلسه ستاداجرایی کنگره بین المللی امام شافعی (ره) ضمن اعلام این خبر گفت: بخش بزرگی از مناطق کردنشین ایران اسلامی پیرو فقه امام شافعی و اهل تسنن هستند، برگزاری کنگره بین المللی با موضوع بررسی فقه امام شافعی و زندگی و آثار آن حضرت با حضور اساتید بزرگ این مذهب از اولویت های این اداره کل بوده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان افزود: همایش تخصصی تحت عنوان شمیم شافع از سری برنامه های ویژه کنگره امام شافعی(رض) با حضور علما، اساتید دانشگاه های معتبر ایران در حوزه فقه امام شافعی و صاحبنظران و دوستداران و پیروان آن حضرت در شهر سنندج برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری کنگره بین المللی امام شافعی در استان فرهنگی کردستان یکی از مهمترین راههای تحقق شعار حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و هم زبانی دولت و ملت است همچنین برگزاری این کنگره علاوه بر همدلی و هم زبانی دولت و ملت موجب هم گرایی میان مسئولین و مدیران استان نیز خواهدشد.

جعفری تاکید کرد: همایش تخصصی شمیم شافع در استان کردستان از مطالبات مردم و روحانیون استان است.

گفتنی است نخستین همایش تخصصی از سری برنامه های ویژه کنگره بین المللی امام شافعی(رض) تحت عنوان(شمیم شافع) روز سه شنبه مورخ5خردادماه 94 در محل مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می شود.


ارسال نظرات