عضو کمیسیون شورا های مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

لزوم توجه بیشتر به وصایای امام خمینی (ره) در بحث سیاست خارجی

متاسفانه ما در مذاکرات با 5+1 با کنار گذاشتن پنج کشور دیگر نقش آمریکایی ها را پررنگ کرده ایم.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۶۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در بحث سیاست خارجی مبانی و خط مشی تعیین شده از سوی امام خمینی (ره) هم چنان رعایت می شود و مقام معظم رهبری همواره با حساسیت در این مورد مدیریت کرده و با مشخص کردن جهات اصلی مسئولین را هدایت می کنند.

رضایی با اشاره به بخشی از وصیت نامه امام خمینی (ره) خطاب به مجلس و دولت افزود: وصیت امام به مسئولین این بود که " حكومتهای طاغوتی را كه چپاولگرانی بی فرهنگ و زورگویانی تهی مغز بودند و هستند را همیشه محكوم نمایید ".

وی با بیان اینکه در بحث مذاکرات هسته ای با 5+1 ایران با کشور آمریکا محوریت بیشتری پیدا کرده تصریح کرد: متاسفانه ما در مذاکرات با 5+1 با کنار گذاشتن پنج کشور دیگر نقش آمریکایی ها را پررنگ کرده ایم.

عضو کمیسیون شورا های مجلس و نماینده مردم خمین خاطر نشان کرد: هرچند آمریکا مثل کدخدایی است که معمولا بقیه کشور ها به غیر از چین و روسیه به نوعی از او حساب برده و زیر زیر چتر این ابر قدرت قرار دارند اما اگر ما در برخورد با گروه 5+1 همه کشور ها را یکپارچه در نظر می گرفتیم بیشتر به مصلحت ما بود، میدان دادن به آمریکایی ها آسیب رسان خواهد بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار