اصلاح طلبان درصدد هستند تیغ اصولگرایان را کند کرده و اردوگاه اصولگرایی را متشتت کنند و استحکام خانواده اصولگرایی را متزلزل سازند اما بدون شک آقای لاریجانی خود را خرج بازی سیاسی اصلاح طلبان نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۳۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

پرویز سروری نماینده مردم تهران در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهار نظر اخیر محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در خصوص وحدت اصلاح طلبان و اصولگرایان گفت: به نظر من جریان موسوم به اعتدال با دو هدف اخلال در فرایند وحدت اصولگرایان و وادار کردن اصلاح طلبان برای همراهی با دولت تشکیل شده است و سعی دارند عملا با یک تیر در فضای سیاسی کشور دو هدف بزنند.

کارشناس مسایل سیاسی همچنین با بیان اینکه این روزها تیم رسانه ای جریان اصلاحات شخص آقای لاریجانی را هدف گرفته است افزود: به نظر من آقای لاریجانی با سابقه تر از آن است که خودش را مصرف جریاناتی کند که به ایشان نگاه ابزاری دارند.

سروری خاطرنشان کرد : اصلاح طلبان درصدد هستند تیغ اصولگرایان را کند کرده و اردوگاه اصولگرایی را متشتت کنند و استحکام خانواده اصولگرایی را متزلزل سازند اما بدون شک آقای لاریجانی خود را خرج بازی سیاسی اصلاح طلبان نخواهد کرد.

ارسال نظرات