بدون شک این اظهار نظر ها که مخالف راهکارها و اتخاذ موضع مقام معظم رهبری است غیرقابل قبول است و هیچ کس حق ندارد از این خطوط قرمز تعدی کند.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۳۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

آیت الله سید حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی بسیج در خصوص اظهارات اخیر عراقچی در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی که اعلام کرده بود تیم هسته ای بازرسی مدیریت شده را پذیرفته است گفت: بدون شک این اظهار نظر ها که مخالف راهکارها و اتخاذ موضع مقام معظم رهبری است غیرقابل قبول است و هیچ کس حق ندارد به این خطوط قرمز تعدی کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها ذات استکباری و استعماری دارند و هیچ وقت دست از دشمنی با ملت آزاده ایران برنخواهند داشت افزود: البته از دشمن غیر از دشمنی نباید انتظار داشت و مسئولین ما باید در این زمینه هوشیار باشند که خدای نکرده سرشان کلاه نرود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه سیاست های آمریکا علیه ایران به دلیل نزدیکی واشنگتن با صهیونیسم بین الملل است خاطر نشان کرد: حتی امروز آمریکا از نزدیک ترین دوستان و شرکای خود هم جاسوسی می کند.

ممدوحی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی مذاکرات هسته ای را برای این آغاز کرد که به مطالبه افکار عمومی پاسخ داده شود افزود: اما در واقع نباید به نتیجه بخش بودن مذاکرات هسته ای خوش بین بود چرا که طرف مقابل به دنبال پایان دادن به مذاکرات نیست.

ارسال نظرات