حجت الاسلام آقاتهرانی در خرم آباد:

محال است آمریکا تحریمها را یکباره لغو کند!

دبیر کل جبهه پایداری گفت: برداشتن یکباره تحریم ها توسط آمریکاییها محال است.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در یادواره شهدای حاج عمران لرستان که توسط ستاد مردمی بزرگداشت شهدای عملیات حاج عمران استان برگزار شد، با اشاره به اینکه نمی دانیم چرا برخی ها به یکباره از تحریم ها ترسیدند گفت: می گویند که تحریم ها یکباره برداشته می شود؛ اما در این محفل که شهدا شاهد هستند من می گویم که برداشتن یکباره تحریم ها توسط آمریکاییها محال است.

وی با بیان اینکه غربی ها در مذاکرات هسته ای به مانند صهیونیست ها عمل می کنند و در واقع هر چه که ما عقب نشینی می کنیم آنها جلوتر می آیند افزود: در هسته ای دلواپسیم اما چون رهبری می گوید که به مسئولین اعتماد داریم ما هم اعتماد داریم اما مسله این است که ما به غربی ها اعتماد نداریم.

دبیر کل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه دولت اگر اهل مذاکره است باید مردانه وارد مذاکره شود گفت: آمریکاییها به هموطنان خودشان هم به جرم اینکه پوستشان سیاه است رحم نمی کنند آنوقت برخی ها فکر می کنند که آنها برای ما دل می سوزانند و تحریم ها را به یکباره لغو می کنند.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه آمریکاییها به راحتی می گویند که می خواهند از مراکز نظامی ما بازرسی کنند و دانشمندان هسته ای ما را بازجویی کنند تصریح کرد: آنها می خواهند علم دانشمندان ما را بدزدند.

وی با بیان اینکه ما در شرایطی به فناوری هسته ای دست یافته ایم که هیچ وقت غربی ها برای ایجاد این صنعت به ما کمکی نکرده اند اظهار کرد: برای راه اندازی صنعت هسته ای در کشور در شرایطی بودیم که با یک اشتباه کوچک ممکن بود یک انفجار بزرگ هسته ای رخ دهد اما دانشمندان هسته ای ما کار را پیش بردند.

دبیر کل جبهه پایداری گفت: آمریکا نه از دولت و نه از مجلس و نمایندگان ما می ترسد بلکه ترس آنها از ولایت فقیه و موج میلیونی مردمی است که منتظر یک اشاره ولی فقیه است.

آقاتهرانی بر ضرورت ادامه راه شهدا و قدر دانستن نعمت انقلاب تاکید کرد و ادامه داد: با وجود بیداری اسلامی در منطقه اما شاهدیم که هیچ کدام از انقلاب ها در بسیاری از کشورها به نتیجه نرسیده اند اما خداوند نعمت انقلاب را به ما عطا کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در صحیفه نور 13600 بار واژه اسلام را به کار برده است؛ اما هنوز چیزی نشده برخی ها می گویند که باید دم کدخدا را دید افزود: امام خمینی (ره) عجیب سفره ای را برای ما پهن کرد؛ اما ما عرضه اداره آن را نداریم.

دبیر کل جبهه پایداری با اشاره به اینکه همه انبیاء آرزو داشتند که روزی حاکمیت الهی را تحقق ببخشند اما نشد گفت: با این حال ما الان به برکت انقلاب همه چیز داریم؛ اما برخی مسئولین جشن شادی می گیرند تا روسری را از سر زنان بردارند که باید گفت خاک بر سر چنین مسئولی باشد.

آقاتهرانی با بیان اینکه چه کسی باید پاسخگوی بیش از 380 شهید عملیات حاج عمران باشد تصریح کرد: گفته می شود که برای شهدای عملیات حاج عمران مراسمی گرفته نشده است اما اکنون نیز که می خواستند این برنامه را برگزار کنند برخی ها خوششان نمی آمده است.

وی در دامه با تاکید بر اینکه ما دزدی، چپاول، غارتگری، اختلاس و مال ملت بردن را ننگ می دانیم؛ از این رو از قوه قضائیه می خواهیم که با مفسدین ولو آقازاده باشند با قاطعیت برخورد کند اضافه کرد: کسی که اختلاس می کند هر کس که می خواهد باشد عمل او ربطی به نظام، رهبری و انقلاب ندارد.

 دبیر کل جبهه پایداری در ادامه به اقدامات صورت گرفته در راستای وحدت اصولگرایان اشاره کرد و گفت: در تهران برای کم کردن اختلافات، اصولگرایان را دور هم جمع کرده ایم تا برای آینده با برنامه ریزی وارد عمل شویم.

آقاتهرانی با بیان اینکه اصولگرایان در پرتو ولایت و درک کردن همدیگر و همگرایی می توانند موفق باشند بیان کرد: در تهران اوضاع ما خیلی خوب است و اگر اینگونه پیش برویم اختلاف نظری نیز پیش نمی آید و اگر هم پیش بیاید بزرگانی را گذاشته ایم که اختلافات را در چارچوب بیانات رهبری مرتفع کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری هم از با هم بودن ما خوشحال می شود افزود: در راستای وحدت اصولگرایان برنامه ها را زیر چتر ولایت برنامه ریزی می کنیم.

دبیر کل جبهه پایداری گفت: باید وجود ولایت فقیه را پاس بداریم و مطالبات رهبر انقلاب را با جدیت دنبال کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار