توسط معاون بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های روز جانباز در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های روز جانباز در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۲۱۱۱۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

احمد بهرامی با اشاره به فرارسیدن روز جانباز اظهار کرد: جانبازی مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب برخی از افراد برگزیده خود کرده و بر این اساس مسئولیت و وظایف آن‌ها را بزرگ و سنگین کرده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه جانبازان دیروز در جبهه‌های نبرد استوار ماندند و از امتحان الهی سربلند بیرون آمده‌اند، گفت: جانبازان و ایثارگران امروز نیز در صحنه‌های فرهنگی جامعه حضور دارند و مشعل ارزش‌های الهی را روشن نگه داشته‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه جانبازان با ایستادگی خود، فرهنگ شهادت را زنده نگه می‌دارند و درس امید، ایمان و اراده به جامعه می‌دهند، گفت: جانبازان با ارج نهادن به ارزش‌های دینی و اسلامی و با ترویج فرهنگ اسلامی و عمل به آن‌ها افراد جامعه را به حفظ ارزش‌های اسلام تشویق می‌کنند.

این مسئول از جانبازان به عنوان الگوی ارزش‌های اسلامی و مروجان معنویت در جامعه یاد کرد و گفت: جانبازان شهیدان زنده‌ای هستند که خداوند این فرصت را به آن‌ها داده تا سال‌هایی از عمر خودشان را همراه با مجاهدت و آزمایش دشوار طی کنند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روز جانباز و اجرای برنامه‌های متنوع در سطح استان اذعان کرد: برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان‌های استان در راستای تجلیل از مقام جانبازان برگزار می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه جمعه شب جشن روز جانباز را در شهرستان لنده برگزار کردیم، گفت: جشن روز جانباز شنبه شب در یاسوج و با حضور استاندار، مسئولان استانی و شهرستانی، جانبازان و آحاد مردم از طریق برنامه شویل دنا به صورت پخش مستقیم از صدا و سیمای استان پخش می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه امروز شنبه جشن روز جانباز در شهرستان چرام با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، گفت: همزمان در شهرستان کهگیلویه برنامه روز جانباز با حضور آزاده سرافراز فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشن روز جانباز در شهرستان بهمئی را سوم خرداد ماه عنوان کرد و گفت: جشن روز جانباز در شهرستان گچساران چهارم خرداد با اجرای برنامه‌های متنوع نیز برگزار می‌شود و در شهرستان باشت به جای برگزاری مراسم جشن طی برنامه‌ای از جانبازان با حضور مسئولان شهرستانی سرکشی می‌شوند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح سپاس از علمداران را از برنامه‌های روز جانباز در استان عنوان کرد و گفت: در راستای ادای احترام به جانبازان در این روز از جانبازان استان در قالب طرح سپاس سرکشی می‌شود.

بهرامی برگزاری مسابقه تیراندازی بین جانبازان، عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان روانپزشکی سلمان، ارسال پیامک روز جانباز به جانبازان و اجرای مسابقات قرآنی در رشته حفظ و قرائت مرحله استانی در مقاطع سنی مختلف در دو گروه آقایان و بانوان را از دیگر برنامه‌های اجرایی روز جانباز در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

ارسال نظرات