خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان؛

برگزاری مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در سپاه بوکان

مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار در سپاه بوکان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۲۱۱۰۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به مناسبت ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام زين العابدين(ع) ويژه برنامه اي درحوزه شهری ثارا... سپاه بوکان به همين مناسبت برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روزپاسدار گفت : روزپاسدار با میلاد این امام همام پیوند خورده است که معنا ومفهوم بسیار گسترده ای دارد.

حجت الاسلام حیدر کوثری با اشاره رشادت و جانفشاني رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در حفظ و حراست از ميهن اسلامي کشورمان افزود: پاسداران و بسيجيان با الگو گيري و سرمشق از فلسفه قيام ابا عبدالله الحسين (ع) توانستند در مقابل زورگويان بايستند و از کشورشان دفاع نمايند.

وی اظهار داشت: اصل فلسفه قيام امام حسين(ع) براي احياء امر به معروف و نهي از منکر در جامعه بود، پس براي همه ما مسلمانان واجب است به تاسي از قيام تاريخي آن امام و زنده نگه داشتن اين فريضه الهي نهايت سعي و تلاش خود را بعمل آوريم.

حجت الاسلام کوثری در ادامه سوم خرداد را روز مقاومت، ایثار و پیروزی خواند و گفت: در این روز که یکی از بارزتریت جلوه های نصرت الهی است یکی از مهم ترین وزیباترین روزهای انقلاب رقم خورد ونتایج نظامی مهمی برای جبهه ی اسلام در عملیات بیت المقدس بدست آمد که آزادسازی خرمشهر بخشی از این دستاورد مهم بود.

وی تصریح کرد: نگاهی به عملکرد سپاه در سنگر دفاع از انقلاب، خنثی‏ سازی توطئه ‏ها و خاموش کردن شعله فتنه‏ های کور گروهک‏های داخلی و گذری بر عملکرد سپاه در سنگر سازندگی و طراحی و ساخت سلاح‏ها و تجهیزات فوق مدرن نظامی، همه گویای موفقیت‏های روزافزون این نهاد افتخارآفرین است.

مولودي خواني و قرائت شعر توسط روحانی پاسدار حاج علی مسلم از سایر برنامه های اجرایی در این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار