متاسفانه در داخل کشور ما عده ای صرفا به منافع سیاسی داخلی فکر می کنند در حالی که نگاه انتخاباتی داشتن به مساله ای مانند مذاکرات سم مهلکی برای منافع ملی کشور است.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۸۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

ستار هدایت خواه نماینده ادوار پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر عراقچی مبنی بر احتمال پذیرش حدی از نظارت های مدیریت شده بر مراکز نظامی کشورمان گفت : قطعا با توجه به مصالح و منافع ملی و هم حدودی که رهبری برای مذاکرات مشخص کردند این مساله نمی تواند مورد تائید باشد

وی با اشاره به اینکه اثار و تبعات بازرسی از مراکز  نظامی برای کشور بسیار سنگین است گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام است و  موضع گیری آقای عراقچی نیز زیرپا گذاشتن خط قرمز ها و برخلاف خطوطی است که  رهبری برای اصل مذاکره مشخص کرد ه بود.

هدایتخواه با اشاره به اینکه ورود به مساله نظامی مربوط به حوزه مذاکره کننده ها نیست گفت: مجلس باید در برابر این انحراف از خطوط قرمز موضع گیری کند.

هدایتخواه همچنین با اشاره به اینکه تفاوتی آمریکایی ها  چه در سطح دولت چه تیم مذاکره کننده و چه کنگره  به دنبال حفظ منافع ملی خود و پرستیز ابرقدرتی هستند افزود: اما متاسفانه در داخل کشور ما عده ای صرفا به منافع سیاسی داخلی فکر می کنند در حالی که نگاه انتخاباتی داشتن به مساله ای مانند مذاکرات سم مهلکی برای منافع ملی کشور است.

ارسال نظرات