خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

سپاه چون سدی در برابر اهداف شوم دشمنان انقلاب و نظام است

امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دشمنان انقلاب از عملکرد مطلوب سپاه در هراسند و این نهاد انقلابی همچنان سدی محکم در برابر اهداف شوم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایستاده است.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۸۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در مراسم جشن روز پاسدار و جانباز در جمع پاسداران سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم میثاق پاسداری در دانشگاه امام حسین (ع) امروز سپاه دارای عملکردی مطلوب است که در نتیجه سالها دفاع از کیان اسلامی حاصل شده است.

وی ادامه داد: این عملکرد مطلوب سپاه موجب هراس دشمنان و شادمانی دوستداران این نهاد شده است.

امام جمعه ارومیه افزود: امروز دشمنان در کلیه اهداف خود در مورد ایران شکست خورده باقی مانده اند که ناشی از رهبری داهیانه ولایت فقیه و نیز قدرت نیروهای مسلح و بخصوص سپاه در کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار مدال افتخاری به پاسداران اهداء کردند که در خور شان این نهاد و کارکنان آن است.

وی ادامه داد: پاسداران با نثار جان و مال خود در طول عمر انقلاب اسلامی نشان دادند که واقعا شایسته این هستند که روز میلاد حماسه آفرین کربلا به نام روز پاسدار مزین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در باره گفتمان اسلام نوین در برابر جاهلیت گفت: این سخنان ایشان برگرفته از قرآن کریم بوده و ایشان مستقیما حکم خداوند را بیان کرده اند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه از ابتدا این تقابل بوده اظهار کرد: در عصر جاهلیت دیروز دختران زنده به گور می شدند و امروز تفاسیری مختلف از حقوق بشر ارائه می شود و ظلمهای بسیاری به مردم دنیا روا می شود.

در ادامه این مراسم با اهدا لوح سپاس از پاسداران شاغل در سپاه شهدای آذربایجان غربی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار