پاسداران ‌درمقابل دشمنان نظام تاآخرین لحظه ایستادگی خواهند کرد‌

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی با تجدید عهد و میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب و تأکید بر ادامه دادن نهضت سرخ حسینی در مقابل دشمنان نظام تا آخرین لحظه ایستادگی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۷۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

علی محمدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم شهرستان لنده با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از انقلاب سرخ حسینی در طول تاریخ بوده و ملت ایران به عنوان پرچمداران قیام سرخ حسینی در راه‌ استقلال و آزادی ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: سالروز میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار نام‌گذاری شده چرا که این امام همام اولین پاسدار اسلام و ارزش‌های اسلامی بوده و همه هستی‌ خود را در راه دفاع از دین مبین اسلام و سیره پیامبر گرامی اسلامی هدیه کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: جای بسی افتخار است که امروز سبزپوشان نظام مقدس جمهوری اسلامی مزین به نام مبارک پاسدار بوده و در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی شبانه‌روز در تلاش و تکاپو هستند.

محمدی افزود: تلاش در جهت حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی همراه با پویایی و تحرک مهمترین ویژگی‌ یک پاسدار بوده که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود به آن اشاره فرمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار