مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مردم ایران همواره در صحنه مقابله با تفکر جاهلی بوده اند و با تمام وجود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پاسداری کرده اند.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۷۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد مهدی مهدوی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: دشمنان اسلام همواره در راستای مقابله با گسترش اسلام ناب محمدی (ص)، اسلام های دیگری با ماهیت تکفیری و سکولاریزه شده را مطرح کرده اند که تمامی این اقدامات با شکست روبرو شده اند.

وی اضافه کرد: اسلام آمریکایی، اسلامی است که به صورت دقیق اهداف رژیم صهیونیستی را تعقیب می کند و به دنبال تضعیف روز افزون اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی اظهار کرد: پیروی از آموزه های اسلام ناب، عامل اصلی دشمنی استکبار جهانی با ملت بزرگ ایران است و آنها در اصل با ایران اسلامی مخالف هستند و ایران هسته ای تنها بهانه ای برای این کشورهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: حضرت سیدالشهدا (ع) الگوی پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: پاسداران نیز با الگوگیری از فرمایشات و سیره امام حسین (ع) در رکاب ولایت و رهبری با تمام توان سعی در دفاع از آرمانها و ارزش های نظام مقدس اسلامی و ولایت دارند و در این راه پایدار و استوار هستند.

وی افزود: این امر را پاسداران انقلاب اسلامی با جانبازی خود بارها ثابت کرده اند.

امروز سوم ماه شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) است که این روز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.

امام حسین (ع) در روز سوم شعبان سال چهارم هجری قمری در شهر مدینه متولد شدند.

ارسال نظرات