خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قاین خبر داد

حجت الاسلام ابوترابی فرد سخنران مراسم ارتحال امام در قاین

فرمانده سپاه قاین گفت: مراسم ارتحال امام در شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۰۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان به اعلام برنامه های هفته پاسدار، سالروز فتح خرمشهر و ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان قاین اشاره و اظهار کرد: محور اول برنامه ها برگزاری مراسم در هفته پاسدار و اول ماه شعبان است.

وی عنوان کرد: اولین برنامه در این روز غبارروبی وعطر افشانی گلزار شهدای گمنام جبل النور با حضور مسئولین نهادها و سازمان ها، خانواده های شهدا و ایثارگران عصر پنج شنبه برگزار می شود.

فرمانده سپاه قاین افزود: پنج شنبه شب نیز مراسم جشنی در هیئت قمر بنی هاشم(ع) همراه با مولودی خوانی، اجرای مسابقات متنوع و شاد و با سخنرانی آقای موسوی از اساتید حوزه برگزار می شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه ها در روز میلاد امام حسین(ع) برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر و برگزاری دعای ندبه صبح روز جمعه با حضور خانواده شهدا ومسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اجرا می شود.

برات زاده گفت: حضور گسترده و پر شور بسیجیان شهرستان در نماز جمعه و بعد از ظهر جمعه هم مراسم جشنی برای خانواده های پاسدار و بازنشسته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع شش ایستگاه صلواتی در این ایام داریم، افزود: از دیگر برنامه های این روز نشست بصیرتی با حضور کارشناس سیاسی خواهد بود.

فرمانده سپاه قاین گفت: در روز یکشنبه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی، برنامه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، خانواده های شهدا و بسیجیان شهرستان با سخنرانی سردار نظری در محل ناحیه و تجلیل از چند تن از خانواده های شهدایی که درعملیات بیت المقدس حضور داشتند، اجرا می شود.

وی عنوان کرد: برپایی رژه موتوری در سطح شهر با حضور ادارتی که در عملیات بیت المقدس نقش داشته اند، افتتاح کتابخانه خضری دشت بیاض، سر کشی از خانواده های شهدا و ایثارگرانی که درعملیات بیت المقدس حضور داشتند از دیگر برنامه های سوم خرداد است.

اعزام بیش از 500 نفر از قاین به مراسم ارتحال امام

برات زاده همچنین به برنامه های چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه اشاره کرد و افزود: جمعیتی بالغ بر500 نفر در قالب 12 دستگاه اتوبوس صبح 12 خرداد از محل ناحیه قاین به سمت تهران حرکت و از شهرهای فردوس، طبس وقم عبور خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه ستاد ارتحال امام(ره) درسطح شهرستان برگزار شده است، ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) مانند سنوات قبل در شهرستان برگزار می شود و طبق پیش بینی انجام شده دوازده هزار نفر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه قاین گفت: مراسم ارتحال امام در شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فر نائب رئیس اول مجلس و مداحی آقای قانع برگزار می شود.

وی افزود: از کلیه ادارات وسازمانهایی که در برگزاری این مراسم با ما همکاری داشته اند تقدیر و تشکر می کنیم.

گفتنی است، جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و سالگرد
ارتحال امام خمینی(ره) در محل معاونت بسیج اقشار و متخصصین سپاه ناحیه قاین نیز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار