معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله گفت: استعدادیابی برای ارتقا و توسعه ورزش همگانی از اهداف برگزاری جشنواره ثارالله بود.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۸۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی ثارالله در 24 رشته از جمله 13 رشته ویژه برادران پایور، شش رشته ویژه خواهران پا‌یور و پنج رشته ویژه سربازان برگزار شد.

جشنواره با حضور دو هزار و 200 ورزشکار در رشته های رزمی از جمله جودو، کاراته، تکواندو، آمادگی جسمانی، فوتبال، فوتسال و کوهپیمایی در ارتفاعات توچال برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله در این مراسم گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی ثارالله یکی از برنامه های سال 93 این قرارگاه بود که با اهداف بهره گیری از فرصت ها برای هدایت و اهداف انسانی، تقویت نیروی انسانی، ایمان و همت بلند، ارتقای بنیه دفاعی و آمادگی جسمانی، حفظ سلامت و بالابردن آمادگی روحی و تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

سردار سرتیپ نوریان افزود: قرارگاه ثارالله با ابتکار عمل موفق شده است یک شورای راهبردی در استان‌های تهران و البرز تشکیل و برنامه ریزی های نوینی انجام دهد و رقابت های ورزشی را توسعه بدهد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این روزها، روزهای تجدید عهد و پیمان با امام راحل است که به نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نامگذاری شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله در ادامه با بیان اینکه استعدادیابی برای ارتقا و توسعه ورزش همگانی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بود، افزود: تعدادی از ورزشکاران در این جشنواره برای مسابقات نیروهای مسلح انتخاب شدند.

سردار نوریان گفت: برای ورزش همگانی در قالب یگان های استان تهران از جمله سپاه محمدرسول‌الله(ص)، امام حسن مجتبی(ع)، حضرت سیدالشهدا(ع)، ستاد کل سپاه، نیروهای هوافضا و نیروی زمینی مشارکت داشتند.

ارسال نظرات