آموزش فرهنگ ترافیک به 800 دانش آموز در شهرکرد+ تصویر

شهردار شهرکرد گفت: بیش از 800 نفر از نو آموزان و دانش آموزان مهدهای کودک و پیش دبستانی های مرکز استان، آموزش های مرتبط با قوانین راهنمایی و رانندگی را در پارک ترافیک شهرداری شهرکرد فرا گرفتند.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۵۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نوراله غلامیان دهکردی اظهار داشت: دانش آموزان در اجرای این طرح با مقرراتی نظیر چگونگی عبور و مرور از عرض خیابان ها، چگونگی استفاده از چراغ راهنما، دوچرخه سواری ایمن، عبور و مرور خودروهای آتش نشانی در شهر و… آشنا شدند.

وی با بیان اینکه این طرح آموزشی با مشارکت شهرداری شهرکرد و اداره راهنمایی و رانندگی استان اجرا شد، افزود: نهادينه كردن فرهنگ صحيح ترافيك و آشنایی دانش آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و علائم ترافیکی از جمله اهداف این طرح است.

نورالله غلامیان دهکردی با بیان اینکه بستر آموزش ترافیک در پارک ترافیک شهرداری شهرکرد برای سایر دانش آموزان مدارس استان آماده است افزود: آموزش های ایمنی ترافیک را موثرترین و کار آمدترین روش برای تغییر الگوی رفتاری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: در اين مجموعه ها با شبيه سازي معابر شهري براي كودكان، آنها را با قوانين و مقررات و رفتارهاي صحيح ترافيكي آشنا مي كنيم و با توجه به اينكه يادگيري كودكان در سنين پايين و در شرايط واقعي و به روش هاي عملي بيشتر است، اين آموزش ها در وجودشان نهادينه مي شود.

شایان ذکر است: پارک آموزش ترافیک شهرداری شهرکرد در ضلع جنوبی بوستان ملت واقع در خیابان 12 محرم شمالی این شهر قرار گرفته شده است.


ارسال نظرات