خبرهای داغ:
عضو هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازان در گفتگو با بسیج:
پیش از اعلام آمادگی خودروسازان برای حضور در مزایده خرید این دو باشگاه ورزشی، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس مخالفت خود را با حضور شرکت های خودروساز در این مزایده به وزیر صنعت اعلام کرده بودند.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۵۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
سید محمد بیاتیان عضو هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص حضور شرکت‌های خودروساز در مزایده خرید باشگاه های پرسپولیس و استقلال، اظهار داشت: پیش از اعلام آمادگی خودروسازان برای حضور در مزایده خرید این دو باشگاه ورزشی، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس مخالفت خود را با حضور شرکت های خودروساز در این مزایده به وزیر صنعت اعلام کرده بودند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه خودروسازان هر یک دارای تیم فوتبال هستند، افزود: با وجود تیم های اختصاصی خودروسازان که در لیگ برتر فوتبال نیز حضور دارند، دلیلی بر خرید باشگاه های پرسپولیس و استقلال وجود ندارد و این قضیه هیچ نفعی نه برای فوتبال کشور و نه برای صنعت خودروسازی کشور نخواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: این دو باشگاه ورزشی هواداران بسیاری در سراسر کشور دارند و چنانچه مدیریت آن ها به دست شرکت های خودروسازی بیفتد، هر از چندگاهی شاهد حرف و حدیث های فراوانی خواهیم بود و قطعا موجب تنش های فراوانی در فوتبال کشور می شود.

بیاتیان با اشاره به بدهی های کلان شرکت های خودروساز، افزود: این شرکت ها در حال حاضر بدهی های بسیاری به قطعه سازان دارند که البته این موضوع طبیعی است، اما با این میزان بدهی توانایی مدیریت یک باشگاه ورزشی پرطرفدار و با مخارج سنگین غیرقابل انجام است.

عضو هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازان در پایان گفت: چنانچه دولت و بخصوص وزارت صنعت قصد تشدید فشار بر روی خودروسازان برای ورود دوباره آن ها به مزایده خرید این دو باشگاه ورزشی را داشته باشد، مجلس وارد صحنه شده و با شدت با این عمل برخورد می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها