عضو هیأت علمی جامعةالمصطفی در گفتگو با بسیج:
آمریکایی ها با طرح موضوع نظارت بر مراکز دفاعی ایران عملا راهی را انتخاب کرده اند که مذاکرات هسته ای را به شکست می کشاند.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۱۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

حجت‌الاسلام نصرالله سخاوتی، عضو هیأت علمی جامعةالمصطفی العالمیه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص درخواست آمریکایی ها برای نظارت بر مراکز دفاعی کشورمان گفت: حضرت امام (ره) همواره در بیاناتشان تاکید داشتند که آمریکایی ها به زورشان مغرور هستند و عملا نیز آنها تمام راهبردها و برنامه های خود را سعی دارند با زور تحریم و تهدید به پیش ببرند.

وی همچنین با اشاره به اینکه طرح این درخواست از سوی آمریکایی ها عملا مذاکرات را به بن بست می کشاند خاطرنشان نمود: طرح این مساله در شرایط فعلی نشان می دهد در حاکمیت آمریکا یکدستی و همسویی وجود ندارد و در حالی که تیم اوباما به دنبال توافق است اما گروه های فشار سعی دارند تا مذاکرات را به شکست بکشانند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها باید بدانند تهدید و یا فکر حمله نظامی به ایران  می تواند تمامی منافع آمریکا در منطقه و جهان را با خطر مواجه کند یادآور شد: البته خود آنها نیز به این مساله واقف هستند و بسیار بعید است تهدیدات علیه ایران را عملی کنند.

ارسال نظرات