علی اشرف خانلری
در ایام ارتحال بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی:
خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهردار منطقه 20 از بسیج همگانی عوامل مدیریت شهری این منطقه جنوبی برای پذیرایی از زائران حرمین امام راحل(ره) و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در 13 و 14 خرداد خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۰۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ اصغر عطائی با بیان این مطلب گفت: شهرری طبق روال هر ساله در ایام ارتحال امام خمینی(ره) پذیرای زائران از اقصی نقاط کشور است که مدیریت شهری منطقه 20 برای خدمات رسانی بهینه به مهمانان، همزمان با این ایام در آماده باش خواهد بود.

عطائی با اشاره به اینکه بهسازی فضاهای سبز، مرمت مسیرهای دسترسی، زیباسازی سیمای عمومی و رفع معضلات احتمالی شهری در سطح منطقه 20 آغاز شده است، افزود: شهرری نمادی از شهر تهران برای زائران مهمان است، از این رو برای نمایش چهره واقعی پایتخت و مجموعه اقدامات اجتماعی و فرهنگی که در حال اجراست، تلاش خواهیم کرد.

وی به اجرای خط کشی صحیح معابر و رفع معایب احتمالی تابلوهای ترافیکی در مسیر های دسترسی و پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در راستای طرح آسمانی آبی، زمین پاک و خط سفید اشاره کرد و گفت: عوامل بازیافت و ماشین های ویژه جمع آوری پسماند خشک نیز همزمان با روزهای 13 و 14 خرداد در معابر پرتردد حضور فعال خواهند داشت.

عطائی با اشاره به اینکه ایستگاه های راهنمای زائران در مبادی ورودی شهر، معابر اصلی و پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مستقر می شوند تا زائران دچار سردرگمی نشوند، ادامه داد: همزمان با ایام ارتحال امام خمینی(ره) بیش از 5 هزار زائر از استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور در شهرری اسکان داده می شوند.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان به تقارن ایام ارتحال امام خمینی( ه) با جشن های شعبانیه نیز اشاره کرد و گفت: آذین بندی و فضاسازی عمومی شهر، متناسب با هر دو مناسبت انجام می شود به نحوی که شهروندان از حال و هوای معنوی این ایام به خوبی بهره مند شوند.

 

 

ارسال نظرات