علی اشرف خانلری
به منظور ترویج فرهنگ نیکوکاری؛
خبرگزاری بسیج: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای طرح فرهنگی و معنوی" هبه" با هدف تامین کالاهای مورد نیاز نیازمندان در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۲۰۸۹۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامداری با بیان این مطلب گفت: خانواده های نیازمند و کم برخوردار برای تامین کالاهای مورد نیاز زندگی، می توانند به مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند و زیر پوشش طرح معنوی هبه قرار بگیرند. نامداری با اشاره به اینکه طرح هبه بر اساس مشارکت خانواده هایی که اقلام مازاد و قابل مرمت خود را اهدا می کنند است، افزود: طرح هبه علاوه بر دستگیری از خانواده های نیازمند، روحیه نیکوکاری، نوع دوستی و پرهیز از اسراف در جامعه را نیز رواج می دهد. وی رسیدگی به نیازمندان را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: با اجرای طرح معنوی هبه، فرهنگ انفاق و استفاده بهینه از اقلام و کالاهایی که سالم و قابل استفاده هستند نیز در جامعه نهادینه می شود.

وی یادآور شد: متقاضیان استفاده از این طرح و خانواده های علاقه مند به اهدای کالا   می توانند به مرکز خدمات اجتماعی شهرداری واقع در میدان سلمان فارسی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 55937617 تماس بگیرند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار