خبرهای داغ:
امروز به برکت ایثارگری و جانبازی مجاهدان اسلام، شاهد...
کد خبر: ۸۵۲۰۸۳۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به وقایع آغاز جنگ تحمیلی اظهار کرد: دلاورمردان و بسیجیان سپاه اسلام از همان آغاز دفاع جانانه‌ای را آغاز کردند و سرانجام توانستند همه سرزمین‌های اشغال شده را آزاد کنند.

وی افزود: امام راحل می‌فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و حقیقتا هم همین بود زیرا سربازان ایرانی نیروی خود را از توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) می‌گرفتند و تنها برای اسلام فداکاری می‌کردند و خداوند مزد آنها را داد.

رئیس سازمان بسیج مستعضفین با بیان اینکه چرا با همه این شرایط، برخی باید گمان کنند مزد و روزی ما دست آمریکاست، گفت: درس گرفتن از دوران دفاع مقدس و پیدا کردن راه صحیح بسیار مهمتر از یادآوری آن روزها و بیان خاطرات است.

وی ادامه داد: آنچه دشمن از آن می‌ترسد و دستپاچه شده، همین مسئله یعنی درس گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس است؛ همان باوری که حاج احمد متوسلیان‌ها و شهید همت‌ها داشتند.

نقدی با اشاره به اهمیت پیروی از فرهنگ دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر از همان فرهنگ و نیرو برای فتح بیت‌المقدس بهره گرفته شود چه بر سر دشمن خواهد آمد؟

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قدرت‌های حاصل از انقلاب اسلامی به تدریج در منطقه در حال سر برآوردن هستند گفت: نیرویی که 8 هزار متر مربع را در عراق از دست تکفیری‌ها آزاد می‌کند از همین دست قدرت‌هاست و مگر فلسطین اشغالی چند کیلومتر وسعت دارد؟ دشمنان از همین نیرو در هراس هستند به همین دلیل چپ و راست پیام می‌دهند که مسئله ما، امنیت اسرائیل است؛ رهبر معظم انقلاب هم به خوبی پاسخ آنها را دادند و فرمودند تفاهم و توافق صورت بگیرد یا نگیرد، امنیت رژیم صهیونیستی تامین نخواهد شد.

وی تصریح کرد: آنچه امروز آمریکا را مضطرب کرده و موجب شده رفتارهای خلاف عرف دیپلماتیک بروز دهد ترس از همین نیروست؛ آیا اینکه ساعت‌ها جلسه بدون تنفس برگزار کنند و رئیس جمهور آمریکا جلسات را به طور مستقیم زیر نظر داشته باشد برای مسئله هسته‌ای است؟

نقدی با اشاره به پیام فارسی اوباما و پهن کردن سفره هفت سین در کاخ سفید عنوان کرد: چیزی نمانده که دعای کمیل هم بخوانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با طرح این سئوال که آیا به تاخیر انداختن زمان دستیابی ایران به بمب اتم به تعبیر آمریکا مسئله‌ای است که غربی‌ها این همه وقت و هزینه صرف آن کنند گفت: کره شمالی، هند و پاکستان بمب اتم ساخته‌اند و حتی کره شمالی موشک قاره‌پیمای خود را هم آزمایش کرد ولی یک بیانیه و کنفرانس برای آنها نداشتیم، مسئله وحشتی است که غرب از نیروی عظیم اسلامی دارد و می‌خواهد منشأ آنها یعنی انقلاب اسلامی را از حرکت باز دارد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها ابتدا شرکت‌های امنیتی را به جای سربازان نظامی وارد منطقه خاورمیانه کردند افزود: به این ترتیب وضعیت بدتر شد و آمریکا مجبور شد به صورت ظاهری چند شرکت متخلف را محاکمه کند؛ تکفیری‌ها ابزار دیگری هستند که غربی‌ها برای جلوگیری از نیروی عظیم اسلام بکار گرفته‌اند ولی از این امر غفلت کردند که مسلمانان واقعی در مقابل جریان تکفیری چنان می‌ایستند که نیروی آن قابل توقف نیست و به این ترتیب دشمنان به دست خودشان، نیروی عظیم اسلامی را تقویت کردند.

نقدی بیان کرد: امروز به برکت ایثارگری و جانبازی مجاهدان اسلام، شاهد پیشرفت شگرف انقلاب اسلامی هستیم؛ همان انقلابی که می‌خواستند در داخل کشور ما آن را سرکوب کنند و نقشه‌های فراوان و فتنه‌های متعدد علیه آن به راه انداختند ولی امروز این فکر و اندیشه، در مدیترانه و دریای سرخ با آنها درگیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا و غرب از ایران هسته‌ای نمی‌ترسند زیرا خودشان هزاران بمب اتم دارند، گفت: مشکل آنها نفوذ فرهنگ انقلاب در میان ملت‌های آزادی‌خواه و امت اسلامی است.

وی با اشاره به حقوق‌های چند برابری جریان‌های تکفیری نسبت به ارتش عراق و سوریه عنوان کرد: مادیات نیست که رزمندگان مسلمان در اقصی نقاط منطقه و جهان را نسبت به انقلاب اسلامی علاقه‌مند کرده و موجب شده تصاویر امام و رهبری و سردار سلیمانی را بر در و دیوارهایشان نصب کنند بلکه چون ایران را در مقابل کفر و نفاق و در مسیر ولایت دیده‌اند، نسبت به انقلاب محبت و مودت دارند.

نقدی با بیان اینکه ائتلاف غربی تکریت را آزاد نکرد بلکه مجاهدان عراقی و بسیج ملت عراق بود که این پیروزی را به دست آوردند گفت: عشقی که امروز مردم مسلمان در دنیا به ایران دارند به دلیل ستیز جمهوری اسلامی با شرک و کفر است و دشمن هم می‌خواهد در مذاکرات، همین نیرو و شعار «مرگ بر آمریکا» را از ما بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: در همه حال باید پیرو ولایت باشیم و هیچگاه از ایشان جلو یا عقب نیفتیم؛ امروز باید با اتکا به فرهنگ دفاع مقدس، بر سر خطوط قرمز بایستیم زیرا عبور از آنها خیانت است.

وی با بیان اینکه شروط تعیین شده برای مذاکرات هسته‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب حرف دل ملت ایران است گفت: سه سال است تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران اجرا شده ولی آن مشکلاتی که می‌گفتند برای ملت ایران به وجود نیامده است و کسی گرسنه نمانده و این از عنایات حق تعالی است زیرا رزق و روزی ما دست پروردگار عالم و نه در اختیار آمریکا و غرب است.

نقدی با تاکید بر برداشته شدن همه تحریم‌ها با امضا و اجرای توافق خاطرنشان کرد: هیچ کس حق دسترسی و بازرسی از دانشمندان هسته‌ای و مراکز نظامی را ندارد، نیازهای هسته‌ای کشور تامین شود و تحقیقات علمی و هسته‌ای ادامه یابد و اینها شروط ملت ایران است، اگر می‌توانند با حفظ عزت و همین شروط توافق را به دست آورند وگرنه آن را رها کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها