خبرهای داغ:
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تنها راه مقابله با زیاده خواهی دشمنان را ایستادگی و پافشاری بر اصول و ارزش های دینی و انقلابی دانست.
کد خبر: ۸۵۲۰۸۰۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، نمانیده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار و گفت وگو کرد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه، مردم استان قزوین را مردمانی ولایی، انقلابی و مدافع ارزش ها توصیف کرد.
 
این مرجع تقلید قزوین را مهد عالمان، محققان و اندیشمندان فرهیخته دانست و یادآورشد: یکی از علمای بزرگ این استان ملا محمد تقی برقانی بود که از شخصیت های ممتاز و مبارز به شمار می رفت.
 
وی تصریح کرد: این عالم بزرگوار در مقابله با جنگ روسیه جزو مجتهدان و علمای بزرگی بود که نقش آفرینی کرد.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود توصیه های به نماینده ولی فقیه در قزوین ارائه و تاکید کرد: امروز دین، انقلاب و ارزش های ما مورد هجمه همه جانبه دشمن قرار گرفته است و در چنین شرایطی ما باید هوشیار باشیم.
 
وی پافشاری بر اصول و ارزش های دینی و انقلابی را عامل موفقیت ذکر و بیان کرد: اگر می خواهیم در مقابله سلطه گری و سلطه جویی دشمنان کینه توز بایستیم چاره ای نداریم جز این که بر اصول و ارزش های خود پافشاری کنیم.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: در مقابل شبهه افکنی و فتنه های آخرالزمان باید مسلح به سلام علم و ایمان باشیم تا بتوانیم از گردنه ها به سلامت عبور کنیم.
 
گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قزوین نیز گزارشی از وضعیت این استان ارائه کرد.
 
وی همچنین از مواضع صریح، انقلابی و شجاعانه و بصیرت آفرین حضرت آیت الله نوری همدانی در مقاطع مختلف تجلیل کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها