فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد

پیام تبریک به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز

سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) و روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت
کد خبر: ۸۵۲۰۷۹۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري  بسیج از بهاباد ،سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)  و روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

 دراین پیام آمده است :

 بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

 سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی ، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت  و پاسداشت این ایام خجسته از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار و ودیعه گذاشت.

         پاسداران انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سيد الشهدا(ع)، در راه صیانت از مرزهاي عقيدتي و جغرافيايي جمهوري اسلامي ایران از هيچ كوششي فروگذار نمیکنند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی های آنان در طول 8 سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک شدني نيست. عزيزاني كه ديروز با خون پاك خود شجره طيبه انقلاب اسلامي را آبياري كردند و بر دشمن پليد شوريدند و سرافرازانه آواي اقتدار سرودند، در پايان جنگ تحميلي وارد عرصه‌هاي سازندگي ايران عزيز شده و امروزه نیز در عرصه‌هاي متنوع نظامی ، فرهنگی ، تولید علم و فناوري با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگي ناپذير خود، امنيت،آسایش و سرافرازي را در میهن عزیز اسلامی برقرار و پایدار نموده اند.

میلاد تو روز پاسداری از دین و حریم آفتابی آن است. میلاد تو روز پاسدار است. پاسداری که، اقتدا بر طراوت یاد تو کرده و با یاد تو، لباس رزم بر قامت خویش پوشانده است. شهادت اقتدا بر حماسه نام تو کرده و با یاد تو، آرمیدن بر بستر سرخ را برگزیده است.

پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و متجاوزان را درس عبرتی دادند که تا ابد در حافظه تاریخ می ماند و امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادتها و جانبازی آن دلاور مردان و شیر زنانی  می دانیم که با  نثار جسم وجان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادن و مردانه از این آب و خاک دفاع کردند.

 سپاه پاسداران شجره طیبه و درخت تناور و پربار انقلاب اسلامی است‌ همان که بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصفش فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد دفاع مقدس و بحران‌های گوناگون به دست آورده و از آنچنان آب‌دیدگی و تجربه گرانسنگی برخوردار است که‌ سیاست‌بازان و قدرت‌طلبان داخلی و‌ دشمنان آرم‌دار خارجی‌ ‌با همه ترفندهای شیطانی خود‌ قادر نیستند روند رو به اعتلای این نهاد مقدس ‌را ‌متوقف سازند.

 اینجانب با گرامیداشت این اعیاد خجسته ، روز پاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدارو جانباز گرانقدر به ویژه بسیجیان و پرسنل زحمتکش سپاه شهرستان بهاباد تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام ، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. .

احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد

ارسال نظرات