عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج:
رشد و رونق تولید ملی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کنترل قیمت ها راهکارهایی است که می تواند رکود را در کشور کمرنگ کند و هیچ فرد مسئولی حق ندارد ضعف مدیریتی خود را با تأثیرات تحریم های اقتصادی توجیه کند.
کد خبر: ۸۵۲۰۷۸۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
سید محمد حسین میرمحمدی عضو کمیسیون اقتصاد مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با تأکید بر لزوم حذف افراد پردرآمد از دریافت یارانه نقدی دولت، اظهار داشت: حذف افراد پردرآمد از دریاقت یارانه نقدی کاری مهم بود که با توجه به محدودیت های مالی کشور، باید مدت ها پیش از سوی دولت صورت می گرفت اما متأسفانه همچنان شاهد عدم اجرای آن هستیم.

نمیانده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت نیازی به سرکشی به حساب های بانکی مردم ندارد، گفت: دولت به راحتی می تواند بدون بازدید از حساب های شخصی مردم هم می تواند با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار دارد، کار حذف افراد پردرآمد را آغاز کند.

وی با اشاره به اظهارات عجیب وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه رکود بخش اقتصاد در ایران ناشی از تحریم های خارجی است، اذعان داشت: رکود در کشور ناشی از ضعف مدیریتی بخش اقتصاد است. رشد و رونق تولید ملی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کنترل قیمت ها راهکارهایی است که می تواند رکود را در کشور کمرنگ کند و هیچ فرد مسئولی حق ندارد ضعف مدیریتی خود را با تأثیرات تحریم های اقتصادی توجیه کند.

میرمحمدی در پایان خواستار همبستگی مسئولان برای رونق تولید ملی شد و افزود: نباید منتظر ماند تا تحریم های اقتصادی لغو شود. موضوع تحریم های خارجی تازگی ندارد و مربوط به سال ها پیش می شود و کشور ما زیر بار همین تحریم ها دستاوردهای ارزشمندی داشته است و مدیران دولت باید به این قضیه توجه داشته باشند.

ارسال نظرات