خبرهای داغ:
دشمنان از قدرت تفکر اسلام ناب محمدی می ترسند. آنها از ادامه نهضت امام حسین علیه السلام بعنوان عامل پیروزی ما می ترسند و از انتظار فرج آقا امام زمان که پرچم سبز انتظار ماست، می ترسند.
کد خبر: ۸۵۲۰۷۸۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اسماعیل کوثری در مراسم دعای ندبه که در تپه نورالشهدای شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه، امام حسین علیه السلام هم پاسدار اسلام است، گفت: علت عصبانیت استکبار جهانی از انقلاب اسلامی این است که در دنیا قانون جنگل حاکم بود و این انقلاب به رهبری امام آمد و همانند آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام در مقابل زورگویی های تجاوزگرانی همچون یزید ایستادگی کرد.

وی، پشتوانه امام خمینی (ره) را که در سن 77 سالگی آمد و گفت" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"، در توکل به خداوند و اعتقاد راسخ به قدرت لایزال الهی دانست.

کوثری، ادامه داد: ملت عزیز ما به تأسی از امام حسین علیه السلام و یارانش در برابر تمام دنیای استکبار ایستاد و نگذاشت کسانی که آمده بودند تا خوزستان را سه روزه و تهران را هفت روزه اشغال کنند، به نیت شوم خودشان برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اشتباه محاسباتی دشمنان انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: آنها موضوع رهبری و مردم ولایتمدار را در محاسبه خود لحاظ نکرده بودند.

فرمانده سابق لشگر 27 محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم، به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: یکی از افتخارات در طول هشت سال جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد است که سمبل پایداری 34 روزه بسیجیان و ارتشیان و سپاهیان و نیروهای مقاومت مردمی در این شهر به شمار می رود.

وی، سقوط خرمشهر را نتیجه خیانت بنی صدربعنوان رئیس جمهوری وقت دانست و تصریح کرد: با فرار بنی صدر و رجوی، مسئول منافقین؛ خط پیروزی رزمندگان در جبهه های نبرد آغاز شد و در عملیات های مختلف، هزاران کیلومتر از خاک میهن اسلامی آزاد گردید.

کوثری، به کمبود امکانات در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و از نبود وسایل نقلیه برای انتقال نیرو و تجهیزات گفت و اظهار داشت: حمل امکانات به صورت پیاده در مسیر 83 کیلومتری، عبور از رودخانه و نفوذ به عمق 20کیلومتری دشمن، و غافلگیری نیروهای بعثی نتیجه عشق رزمندگان به امام و رهبر و ارزش های اسلامی بود و باید بگوییم کسانی که عاشق هستند، دیگر مسافت برای آنها معنی ندارد.

این یادگار دفاع مقدس، با بیان اینکه،‌برای یاران آقا امام حسین و امام زمان علیه السلام، هیچ چیز در این دنیا ازجمله؛ پست، مقام، جایگاه و ... اهمیتی ندارد، تصریح کرد: استقامت و پایداری رزمندگان نشان دهنده روح انقلابی و اسلامی امام عزیز بود.

وی، فتح خرمشهر را باعث شگفتی نظامیان و کارشناسان نظامی برتر دنیا دانست و هدف استکبار جهانی از تحمیل جنگ را ریشه کنی نظام نوپای اسلامی دانست و تأکید کرد: اگر امروز امنیت داریم و کشورهای خبیثی همچون آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی، جرأت نمی کنند تعرضی به کشور ما داشته باشند به خاطر خون پاک شهداست که آمدند و ایستادگی و پایداری کردند.

این نماینده مجلس، به وضعیت امنیتی کشورهای منطقه از جمله، عراق، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامی، روزانه 6ونیم میلیون بشکه نفت در کشور تولید و 6میلیون آن صادر می شد که تنها 12 درصد از سود آن عاید کشور می شد در حالی که جمعیت کشور ما آن موقع 36میلیون نفر بود و امروز با جمعیت 75میلیونی، تنها یک میلیون بشکه نفت صادر می کنیم و پول همین مقدار هم به علت تحریم ها با مشکلات به کشور برمی گردد.

وی، تأکید کرد؛ منکر این نیستیم که مشکلاتی نیست و تورم، گرانی، بیکاری و ... وجود ندارد؛ البته مسئولان به ویژه دولتمردان وظیفه دارند که مشکلات را حل کنند؛ ولی بدانیم که آن موقع می بردند و کسی نمی توانست اعتراضی بکند.

کوثری، گفت: آیا دشمنان از توان ما می ترسند؟ ، آیا از موشک های ما و تجهیزات نظامی ما می ترسند؟ البته آنها ده یا صدها برابر مادیات ما را قبلاً چپاول کرده اند و از موشک های ما که امروز بیش از 2هزار کیلومتر برد دارد در حالی که در دوران دفاع به دنبال آرپی جی بودیم که 300 متر برد داشت، نیز نمی ترسند.

وی، تأکید کرد: دشمنان از قدرت تفکر اسلام ناب محمدی می ترسند. آنها از ادامه نهضت امام حسین علیه السلام بعنوان عامل پیروزی ما می ترسند و از انتظار فرج آقا امام زمان که پرچم سبز انتظار ماست، می ترسند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: علت اینکه بیشترین تعرض در رسانه های بیگانه به جایگاه ولایت است، به خاطر این است که ولایت عامل آگاهی بخشی به این هدف می باشد که همه مردم در صحنه حضور داشته باشند و با اخلاق حسنه، هنگام ظهور در خدمت امام زمان باشند و بتوانند حکومت جهانی را اداره کنند.

وی، در ادامه به جنگ نیابتی در منطقه با دلارهای عربستان از سوی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا اشاره کرد و گفت: اسلام ، ابرقدرتها را به خاک ذلت خواهد انداخت.

دعای پرفیض ندبه در ادامه این مراسم با نوای گرم حاج جمال رحیمی، مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها