خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توان موشکی خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات است.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۸۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رسول سنایی راد در جمع بسیجیان استان گلستان در خصوص تحولات منطقه اظهار کرد: امروز عربستان به دنبال این است که حتی برای یک ساعت انصار الله برای مذاکره به ریاض برود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: آمریکایی‏ ها از تجربه جنگ افغانستان و عراق و هزینه دو هزار میلیارد دلاری در جنگ بر علیه این کشور ها استفاده کردند و امروز جنگ نیابتی را بر علیه یمن بکار بستند.

سنایی راد خاطر‏نشان کرد: آمریکا زمانی وارد جنگ با یک کشور می‏شود که پیروزی در جنگ قطعی باشد و در زمان محدودی این جنگ انجام شود چرا که با طولانی شدن جنگ مدیریت افکار عمومی از دست آنها خارج می‏شود و ویتنام دیگری برای آنها رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه حفظ حوزه راهبردی یکی دیگر از موضوعاتی است که در ورود به جنگ ،آمریکایی‏ها به آن توجه دارند، افزود: امروز آمریکایی‏ها با ورد به جنگ هیچ کدام از این اصل‏ها را تضمین شده نمی‏دانند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه حزب الله امروز نیابتی می‏تواند رژیم صهیونیستی را تحقیر کند، بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی از توان بازدارندگی برخوردار است و یکی از موضوعاتی که در مذاکره آمریکایی‏ها دنبال می‏کنند این است که از این توان بازدارندگی سر در بیاورند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه دیپلمات‏های ما با نگاه اعتماد سازی با این موضوع موافقت کردند، خاطر‏نشان کرد: توان موشکی ما خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران است که با کار جهادی شهید تهرانی مقدم به نتیجه رسیده است.

برگشت خلبان ایرانی را از یمن کمتر از شهادت نیست

سردار سنای راد با اشاره به کشتی کمکهای دارویی و غذایی ایران به مردم یمن گفت :مطابق زمان بندی انجام شده کشتی حامل کمک‏های دارویی و بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران امروز به یمن می‏رسد و این کشتی ملزمات قانونی را رعایت می‏کند.

وی تصریح کرد: اقدامات سعودی‏ها توسط آمریکایی‏ها هدایت می‏شود و آمریکایی‏ها به دنبال گسترش جنگ نیستند و جنگ یمن را مدیریت می‏کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برگشت خلبان ایرانی را از یمن کمتر از شهادت ندانست، افزود: در این انتقال محموله چهار پرنده سعودی اعلام خطر کردند و سه بار شمارش معکوس را برای هواپیمای حامل کمک‏های دارویی قرائت کردند که خلبان بدون بی اعتنا به اخطار خلبان‏های سعودی مسیر خود را ادامه داد.

سنایی راد بیان داشت: در هنگام فرود پرنده‏های سعودی به دو ناحیه باند را منهدم کردند اما خلبان ایرانی با اختیار خود به دنبال نشاند هواپیما بود که خلبان‏های سعودی کل باند را منهدم کردند.

معاون سیاسی سپاه در پایان  با بیان اینکه یمنی‏ها با حمایت خلبان ایرانی روحیه گرفتند، گفت: 10‏ها میلیون خوانند این اقدام را در سایت‏ها تایید کردند که بیش از یک و نیم میلیون از این تاییدیه‏ها از داخل عربستان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها