خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی:
معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: حفظ و نشر روحیه ایثار و جهاد، ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت و خودباوری ملی و دینی از جمله اهداف گرامیداشت سوم خرداد است.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۷۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

مهدی رحیم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک اعیاد ماه شعبان و سی وسومین سالگرد فتح خرمشهر اظهار داشت: سوم خرداد و هشت سال دفاع مقدس تجلی غیرت ملی ملت ایران است ملتی که درس آموخته مکتب امام حسین(ع) و دانشگاه عاشورا است.

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ادامه داد: ثمره حماسه سوم خرداد، پیروزی عزتمندانه اسلام و ملت ایران در مقابل کفر جهانی است.

وی مهمترین اهداف گرامیداشت عملیات ها و پیروزی های هشت سال دفاع مقدس بخصوص عملیات غرور آفرین فتح خرمشهر را حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: حفظ و نشر روحیه ایثار، جهاد و ارزشهای دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت و خودباوری ملی و دینی از جمله اهداف گرامیداشت سوم خرداد است.

رحیم آبادی با اشاره به برنامه های سالروز فتح خرمشهر گفت: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با حضور خانواده های شهداء و ایثارگران، شرکت نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان به صورت سازمان یافته در نماز جمعه، صبحگاه مشترک این نیروها در سپاه انصارالرضا(ع) استان و برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد در مسجد امام حسین(ع) از برنامه های سالروز فتح خرمشهر است.

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان به صدا درآمدن زنگ پیروزی و پخش سرود روز شنبه ساعت 11 در سازمانها، ادارات، پارکها و مدارس سراسر استان را از دیگر برنامه های سوم خرداد عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و نشست های مختلف از جمله این برنامه ها خواهد بود.

وی یادآورشد: سعی کرده ایم در این گونه مراسم از ظرفیت کارشناسان، پیشکسوتان موفق با همکاری رسانه ها و دیگر مراکز و سازمانها دولتی و نظامی در مباحث دفاع مقدس، سبک زندگی شهدا و الگودهی رزمندگان استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها