نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناست اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۳۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در این نشست خبری با تشریح برنامه های گرامیداشت اعیاد شعبانیه، سالروز آزادسازی خرمشهر و سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: آزادسازی و فتح خرمشهر، فتح الفتوح و حماسه عظیمی است که باید ابعاد این حماسه عظیم برای جوانان و نسل حاضر تشریح شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: به مناسبت این ایام ستاد گرامیداشت شهرستانی تشکیل و جلسات هماهنگی برگزار شده و در روزهای آینده نیز برای هماهنگی های نهایی تشکیل می شوند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه مشترک برای گرامیداشت روز جانباز و سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: در سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه گرامیداشتی با مشارکت دستگاه ها و ادارات شهرستان، بسیج، سپاه و بنیاد شهید در مصلی امام خمینی(ره) با عنوان تجلیل از جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدای فاتح خرمشهر برگزار و در آن جانبازان و غرورآفرینان میاندوآبی فاتح خرمشهر تجلیل می شوند.

مولودی با اشاره به اینکه کوهپیمایی به مناسبت اعیاد شعبانیه و فتح خرمشهر از دیگر برنامه های این ایام است، تصریح کرد: به مناسبت روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) هم برنامه های درون سازمانی در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج تابعه برگزار می شود.

ارسال نظرات