خبرهای داغ:
نشست توجیهی سیاست هاو برنامه های بسیج حوزه ها و پایگاه های سپاه بوکان، به همت معاونت برنامه و بودجه ومالی این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۲۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست توجیهی سیاست ها و برنامه های بسیج حوزه ها و پایگاه های سپاه بوکان، به همت معاونت برنامه و بودجه ومالی این سپاه با حضورمعاونت های تخصصی، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه در محل سالن سیمرغ برگزار گردید.

فرمانده سپاه بوکان جهاد فرهنگی، احیای امربه معروف و نهی از منکر و کاستن از ناهنجاری ها و آسیب ها را از وظایف پایگاههای بسیج عنوان کرد و افزود: اهتمام به فریضه نماز جماعت و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان گفتمان حلقه های صالحین و ساماندهی و توانمندسازی بسیجیان در این عرصه باید بیش از پیش مورد توجه فرماندهان بسیج قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری تصریح کرد: تا زمانی که ناخدای کشتی ما ولایت فقیه باشد حرکت این کشتی منحرف نخواهد شد.

وی از بسجیان خواست تا با ادامه راه امام (ره) و شهداء و اطاعت از ولایت فقیه با حضور حد اکثری و آگاهانه خود در تمام صحنه های انقلاب اسلامی، با مد نظر قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری با وحدت و یکدلی بتوانند حافظان اصلی و بهتر اسلام و قرآن باشند.

گفتنی است در این نشست که با هدف بهتر برگزار کردن انجام ماموریت ها و برنامه های سال برگزار شد هر یک از مدیران معاونت های سپاه بوکان برنامه های ابلاغی خود را توجیه نموده و راهنمایی‌های لازم به فرماندهان پایگاه‌ها، نسبت به اجرای دستورالعمل برنامه های اجرایی ارائه شد.

ارسال نظرات