معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء استان در راس هیئتی با مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثار گران استان آذربایجان غربی دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۱۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ جلیل وحیدی در دیدار با مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اذربایجان غربی اظهارداشت: تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با سپاه همواره مطلوب بوده است و این تعامل موجب هم افزایی برنامه ها شده است.

وی گفتدر زمینه تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا و اجرای برنامه های تاثیرگذار در این زمینه همواره این دو نهاد در کنار هم بوده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه اذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه قرار گرفتن اذربایجان غربی در منطقه مرزی شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی شده است که میطلبد برنامه های تاثیرگذار فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود که در این زمینه خوب عمل شده است.

سرهنگ وحیدی خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی بسیاری در استان اذربایجان غربی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اذربایجان غربی نیز در این جلسه با گرامیداشت روز پاسدار و تبریک این روز خجسته اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گل سر سبد نظام محسوب میشود.

مهدی فعال تصریح کرد: در حوزه فرهنگ شهادت فعالیت های خوبی با تعامل دو جانبه سپاه و بنیاد شهید صورت گرفته است.

وی گفت دو نهاد سپاه و بسیج در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت های خوبی را انجام داده اند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های انجام شده در حوزه فرهنگ و شهادت در استان تاثیرات مطلوبی داشته و این برنامه ها موجب جذب جوانان شده است.

ارسال نظرات