خبرهای داغ:

توافق به هر قیمتی قابل قبول نیست

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با اشاره به اینکه عملکرد تمام دولت‌ها باید مورد نقد و بازبینی قرار گیرند، گفت: توافق به هر قیمتی قابل قبول نیست و نباید انجام شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۶۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس سلیمی نمین در نشست مناظره و نقد عملکرد دولت‌ها که به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد، با بیان اینکه برخی جریان‌های سیاسی در ماه‌های اخیر به دنبال کانالیزه کردن فضای دانشگاه‌ها هستند، اظهار داشت: برای اینکه بتوان در دانشگاه‌ها نقدهای سیاسی بر فعالیت دولت‌ها داشت، باید رشد سیاسی در این دانشگاه‌ها ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: هر فضایی که در دانشگاه‌ها ایجاد شود و بر اساس حب و بغض‌های کاذب و نادرست باشد، مناسب فضای دانشگاهی و دانشجویی نیست، چنین فضاهایی به طور قطع به صورت موقت ایجاد می‌شود.

مدیر مطالعات تاریخ تمدن ایران با بیان اینکه ایجاد تاثیر در فضای دانشجویی نیازمند داشتن هویت در جامعه است، خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران، دوره‌های مختلفی در دانشگاه‌ها داشتیم.

سلیمی نمین در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را یکی از نخبگان کشور دانست و گفت: زمانی نخبگان در جامعه اثرگذار هستند که از ظرفیت آن‌ها برای مردم استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد همه دولت‌ها باید مورد نقد و بازبینی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: عملکرد دولت نهم و بخشی از عملکرد دولت دهم را می‌توان به عنوان عملکرد قابل دفاع و البته همزمان عملکرد قابل تامل دانست.

مدیر مرکز مطالعات تاریخ تمدن ایران خاطرنشان کرد: در مقابل هم در این دولت اینکه به دنبال توافق آن هم به هر قیمتی باشیم درست نیست و باید مورد نقد قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها