مسابقات انتخابی تیر اندازی با کمان بسیج یزد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۲۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقات تیر اندازی با کمان بسیج استان یزد و با همکاری هیئت تیروکمان استان یزد در سالن شش هزار نفره شاهدیه یزد برگزار شد.

در این رقابت ها کماندارانی از شهرستانهای یزد، میبد، اردکان، بافق  در دو رشته ریکرو و کامپوند در ذو بخش آقایان و بانوان رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال در مسافت 18 متر داخل سالن با هم به رقابت پرداختند.

در رده سنی زیر 18 سال بخش ریکرو آقایان رضا شبانی از میبد ، حسین اردکانی از اردکان و محمد جواد ناصری به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در بخش ریکرو بانوان فاطمه خلیلی نفر اول ،سارا میر جلیلی نفر دوم و مطهره حسینی نفر سوم شدند.در بخش کامپوند زیر 18 سال نیز سید محس هاشمی و هومن جلادت به ترتیت بر سکوی اول و دوم ایستادند

همچنین در رده سنی بزرگسالان در بخش ریکرو بانوان سمانه رمضانپور از بافق اول شد و هانیه یغمایی و الهه محمد علیان از یزد جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.در بخش ریکرو آقایان محمد فلاح  ،امید گیلانی از اردکان، و محمد مرسلی از  نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش کامپوند بزرگسالان نیزعلی مجازی  مقام اول ،شاهپور رضا کاظمی مقام دوم ، رضا وکیلی مقام سوم مسابقات را کسب نمودند.

در مراسم اختتامیه مسابقات، محمد مهدی نیکونژاد مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه الغدیر ضمن تبریک سالروز مبعث حضرت رسول مکرم اسلام و حماسه آزادسازی خرمشهر بعثت پیامبر را رقه نور علم و معرفت بر ظلمت ، جهل و گمراهی در تاریخ دانست و ادامه داد: دانش مبتنی بر وحی ، سیمای آرام ، فصاحت کلام و آرامش و رفعت نسبت به مظلومان و شدت و غضب نسبت به ظالمان از جمله عواملی بود که رفته رفته باعث شد تا پیروزی آن حضرت افزایش یابد.

وی افزود: همانطور که خود آن حضرت نوید داده بود « انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق » ؛ با اخلاق و مهربانی و دلسوزی و علم و آگاهی شروع به ترویج و بشارت مکتب حیات بخش اسلام نمود ولی متاسفانه مدعیان دروغین خادمین آن حضرت به بهانه های واحی با زیر پا گذاشتن اخلاق و عدالت و معنویت به کشورمسلمان و همزبان خودشان بی شرمانه حمله کرده اند و زن و مرد ، کودک و بزرگ را آماج حملات دردمنشانه و بی رحمانه خود قرار داده اند .

نیکونژاد اظهار داشت: امروز امنیت و آرامش و آسایشی که در ایران اسلامی شاهد آن هستیم مدیون خون شهدای والا مقام و فداکاری رزمندگان و ایثارگران از حماسه فتح خرمشهر تا کنون بوده است که باید قدردان این فداکاری ها و ایثارگریها باشیم .

ارسال نظرات