مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد

اعزام همه متقاضیان زیارت عتبات در ماه رمضان

مدیرکل عتبات سازمان حج زیارت از حذف برنامه پیش‌ثبت‌نام متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد و گفت: در بازه زمانی ماه مبارک رمضان تمامی متقاضیان به عتبات اعزام می‌شوند و قیمت‌ها نیز تا ۱۵ درصد در این دوره کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۸۵۲۰۴۷۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن نظافتی از حذف برنامه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات برای سفرهای عتبات ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی قبلی اعزام‌های زائران عتبات این دوره که قرار بود تا 25 خرداد ماه ادامه داشته باشد تا پایان ماه رمضان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی قبلی در هر دوره برای اعزام دوره بعدی پیش ثبت‌نام انجام می‌گرفت که در این دوره به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان، برنامه پیش ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات را حذف کردیم و تمامی متقاضیان اعزام در رمضان به عتبات اعزام می‌شوند.

نظافتی خاطر نشان کرد: هر زائری که در این مدت بخواهد برای اعزام به عتبات اقدام کند، ثبت‌نام وی قطعی خواهد بود و زائران در گروه‌های 13 یا 22 روزه به عتبات اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه زایران عزیز علاقمند هستند که در ماه رمضان زیارت عتبات عالیات را درک کنند، از این‌رو به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که زایران بتوانند براساس موقعیت خود بسته‌های پیشنهادی 13 یا 22 روزه را در این مدت انتخاب کنند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج وزیارت گفت: بنابراین کسانی که به عتبات اعزام می‌شوند اگر در قالب 13روزه اعزام شوند ده روز را در عتبات روزه می‌گیرند و اگر در قالب 22 روزه اعزام شوند، 10 روز در کربلا و 10 روز را در نجف اشرف خواهند بود و در گروه 22 روز طوری تنظیم شده که زایران عزیز لیالی قدر را در نجف اشرف و یا کربلای معلی خواهند بود.

وی ادامه داد: با اعلام رییس محترم سازمان حج و زیارت، در این دوره قیمت‌های عتبات تا 15 درصد کاهش خواهد یافت و به زودی بسته‌های پیشنهادی و قیمت‌های جدید از طریق سازمان حج وزیارت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نظافتی خاطرنشان کرد: بیشتر اعزام‌های این دوره به صورت زمینی صورت می‌گیرد و تنها دو ایستگاه پروازی تهران و مشهد را خواهیم داشت که استان‌های سمنان، قزوین، همدان، قم، تهران، مرکزی، کرج و کاشان از فرودگاه امام خمینی (ره) و سایر استان‌های همجوار خراسان رضوی از مشهد به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار